طراحی سایت پزشکی

طراحی وب سایت برای پزشکان با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، شریانی حیاتی است. رشد و پیشرفت شاخه های مختلف پزشکی، دستاوردها و یافته های جدید و پیدایش تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته در عرصه طبابت از یکسو و نیز افزایش تعداد بیماران به دلایل مختلف اعم از گسترش شهرنشینی، تغذیه نامناسب و … از سوی دیگر موجب شده است تا روند رسیدگی به بیماران شتاب بیشتری بگیرد و این امر دیگر با روش های سنتی گذشته میسر نمی گردد و راه های دیگری را می طلبد از جمله روش های نوین تحت وب و بکارگیری فضای مجازی و بازاریابی اینترنتی که با طراحی سایت پزشکی میتوانید این بستر شکوفا شود.

طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت مراکز درمانی موجب می گردد که پزشکان نه تنها نسبت به معرفی تخصص و رزومه خود و نیز ارایه مقالات علمی و یافته های جدید طبی بپردازند بلکه با قرارگیری سرویس های مختلف در طراحی وب سایت پزشکی ثمرات بیشماری نصیب بیماران و پزشکان خواهد گردید.

از مزیت های طراحی سایت مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها نه تنها موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد بلکه پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. حادث می گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

پیام آوا امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

۱ – رزومه

پزشک یا اطباء در بخش رزومه می توانند به معرفی درجه و تخصص و همچنین سوابق علمی و دانشگاهی خود، آثار علمی منتشره، راهکارهای درمانی  و مواردی از   این قبیل بپردازند.

۲- مقالات و اخبار پزشکی

جدیدترین اخبار مربوط به علم پزشکی و مقالات در این بخش به کاربران ارایه می گردد.

۳ – نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

از جمله موارد مهم درطراحی سایت اختصاصی پزشکان، سرویس رزرو آسیون آنلاین می باشد. شرکت پیام آوا با اجرای سیستم جامع رزو آنلاین این امکان را در اختیار بیماران قرار می دهد تا از زمان های خالی و روزهای ویزیت مطلع شده و به آسانی و بدون مراجعه حضوری چه در محل کار باشند چه در خانه و یا هر جای دیگری، تنها با دسترسی به اینترنت بتوانند نسبت به گرفتن نوبت در روز و ساعتی که برایشان مقدور است اقدام نمایند.

۴ – تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی

اطلاعات فردی، سوابق بیماری، پروسه درمان و هر اطلاعات مروبطه دیگر در پرونده الکترونیکی بیمار ثبت می گردد و پزشک می تواند در هر لحظه به آن دسترسی داشته و در صورت لزوم آنرا به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد.

۵ – پرسش و پاسخ های متداول

در این قسمت مراجعان به سایت پزشکی سوالات عمومی خود از جمله خدمات بیمه ای و بیمه های طرف قرارداد پزشک و … را مطرح ساخته و پزشک مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

۶- سامانه تست آنلاین بیماری

پرسشنامه الکترونیکی در این بخش تعبیه شده است که کاربر جواب پرسش ها و علایم بیماری که به آن مشکوک است را وارد نموده و بصورت هوشمند نتیجه تست بر روی مانیتور برای کاربر قابل مشاهده است. سامانه تست بیماری در طراحی سایت مراکز درمانی و درمانگاه ها بیشتر کاربرد دارد.

۷ – گالری تصاویر و ویدئو

امکانات، خدمات و تجهیزات موجود در مطب و یا درمانگاه و بیمارستان با زبان تصویر و فیلم به مراجعان نمایش داده می شود. ویدئو و عکس در طراحی سایت آزمایشگاه اهمیت زیادتری دارد.

۸- امکان اشتراک گذاری

در طراحی سایت پزشکی قابلیت به اشترک گذاشتن مطالب و محتوای سایت در شبکه های اجتماعی فراهم شده است.

شرکت طراحی سایت پیام آوا، با توجه به نیاز و سلیقه شما پزشک محترم و اینکه می خواهید چه سرویس هایی در اختیار بیماران و مراجعان خود قرار دهید، طراحی وب سایت شما را بطور کارآمدی اجرا نموده و همینگونه اصول و تکنیک های سئو در طراحی سایت پزشکی لحاظ می گردد به گونه ای که کاربران با جستجوی کلماتی همچون بهترین پزشک، متخصص جراحی، پزشک عمومی و در کل کلمات کلیدی مرتبط با تخصصتان به سایت شما رهنمون خواهند شد.

 

طراحی سایت برای کلینیک، طراحی سایت آزمایشگاه طبی، طراحی سایت بیمارستانی و مراکز درمانی، طراحی سایت تجهیزات پزشکی از دیگر موضوعاتی است که پیام آوا در طراحی و اجرای آنها تبحر و تجربه متمادی دارد.

 

بطور نمونه از وب سایت های طراحی شده توسط پیام آوا در زمینه پزشکی می توان به سایت های : دکتر حامد باطنی، دکتر مجید کاظمی، دکتر سینا حافظی، دکتر آتوسا ضیغمی، دکتر رضا جباری، دکتر حسین روازاده، دکتر حسین دستغیب، سایت تجهیزات پزشکی درمان کالا، وب سایت درمانکده (نوبت دهی مطب پزشکان و دندانپزشکان) ، سایت بانک پزشکان،  و … اشاره نمود.

منبع:وب سایت پیام آوا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.