طراحی سایت پزشکی و پزشکان/.

طراحی سایت پزشکی و پزشکان

با طراحی سایت پزشکی، پزشکان این امکان را خواهند داشت برای هر یک از بیماران خود پرونده الکترونیکی ایجاد نموده به‌گونه‌ای که بیماران بتوانند در هر نقطه‌ای از ایران که زندگی می‌کنند به‌صورت اینترنتی و با ارائه‌ی کلمه‌ی پسورد و رمز عبورشان پرونده پزشکی خود را مشاهده و آن را بررسی و یا حتی در صورت لزوم آن را به متخصصی دیگر نشان دهند. درواقع امروزه مخاطبین در پی چنین خدماتی هستند تا بتوانند به‌راحتی امور مربوط به درمان و معالجه خود را پیگیری نمایند و طراحی سایت رفع کننده چنین نیازی است.

ضرورت طراحی وب سایت پزشکی

حضور یافتن فیزیکی بیماران برای دریافت نوبت و پیگیری‌های بعد در درمان در مراکز درمانی هم باعث از دست رفتن زمان و انرژی آن‌ها می‌شود و هم آثار و تبعات اجتماعی و اقتصادی مانند سنگین شدن ترافیک شهری و درنتیجه ایجاد آلودگی هوا و ایجاد اثرات منفی در روحیه آن‌ها می‌شود که حل کردن تمامی این موارد با ایجاد و طراحی سایت پزشکی به‌راحتی امکان‌پذیر است. با ارائه سیستم نوبت‌دهی و پذیرش آنلاین، متقاضیان می‌توانند بدون حضور فیزیکی به تعیین وقت بپردازند.

پزشکانی که به این نتیجه دست‌یافته‌اند که اگر مرکز درمانی خود را در فضای وب و اینترنت معرفی نمایند به توفیقات بیشتری  دست می‌یابند و با این ترفند خود را از رقبای خود پیش می‌اندازند. زیرا آنان از طریق ارائه خدمات و سرویس‌های متنوع طراحی وب سایت پزشکی خود مانند ایجاد پرونده پزشکی الکترونیکی، پذیرش بیماران به شکل اینترنتی و … گام‌های بلندتری در جهت افزایش رضایت کاربران و مشتریان خود برمی‌دارند.

از دیگر اهداف طراحی سایت پزشکی می‌توان به:

  • شناخت و پرزنت پزشکان و مراکز درمانی آن‌ها
  • معرفی سرویس‌ها و خدمات جدید به کاربران سایت
  • جواب دادن به سؤالات کاربران و متقاضیان به‌صورت آنلاین
  • ارائه اطلاعات تماس و نشانی مرکز به مخاطبین
  • نشان دادن و نمایش دادن مستقیم مکان مطب یا کلینیک

با طراحی یک سایت پزشکی می‌توان ضمن ارائه‌ی خدمات متنوع و گوناگون به متقاضیان قدیمی، از طریق افزایش رتبه سایت در گوگل(سئو) متقاضیان جدید را یافت. از نکاتی که به افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند قرار دادن مقالاتی مفید و بروز هست مقالات شما باید پیوسته و آهسته به شکلی بهینه سازی شده قرار گیرد تا هم برای کاربران سایتتان مفید باشد و هم باعث گرفتن رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو باشد.

افزایش میزان رضایت کاربران و بیماران قدیمی از آیتم‌هایی است که با طراحی سایت حرفه ای پزشکی می‌توان در مدت کوتاهی به آن دست‌یافت.

نکات مهم در طراحی سایت پزشکی

در طراحی وب پزشکی باید حتماً قسمتی را برای ثبت مجلات، اخبار و مقالات بروز تخصصی لحاظ کرد، که این موارد با طبقه‌بندی مخصوص مطالب پزشکی، باعث بهتر دیده شدن سایت شما خواهد شد.

در طراحی سایت پزشکی خود دقت کنید که ازنظر بصری و گرافیکی سایت را به‌گونه‌ای طراحی کنید تا کاربران به‌محض مراجعه به سایت شما با حسی از اعتماد و آرامش به شما مواجه شوند. متقاضیان هنگامی به شما برای دریافت خدمات  مختلف مراجعه می‌کنند که از مدت‌ها قبل به تخصص شما ایمان آورده باشند و شکی از آن لحاظ نداشته باشند.

منبع:وب سایت میزفا

حُسن شهرت ، مهارت فنی یا علمی و پزشکی ، برند نیست !

بررسی ضرورت برندسازی در صنایع درمانی و پزشکی در گفت‌و‌گو با سام نفیسی

 

چند سالی است که صاحبان کالا و کسب‌و‌کارهای تجاری در صنایع مختلف کشور، برای توفیق در رقابت و کسب سهم بازار بیشتر به برندسازی و طراحی و برنامه‌های راهبردی در ارتباطات بازاریابی خود روی آورده‌اند اما این موضوع در میان کسب‌و‌کارهای خدمت‌ محور مرتبط با صنعت بهداشت، درمان و خدمات پزشکی مثل بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، رشد چشمگیری نداشته و در موارد انگشت‌شماری هم که تلاش‌هایی صورت گرفته است، ضعف‌های بنیادینی دیده می‌شود. به نظر هم نمی‌رسد این اقدامات، کمک چندانی به رونق و دستیابی به اهداف تجاری چنین کسب‌و‌کارهایی کرده باشد.

در این زمینه به سراغ سام نفیسی، مشاور و مدیر ارشد پروژه‌های ارتباطات استراتژیک رفته‌ایم که ضمن تجربه مدیریت چند پروژه در این حوزه، پژوهش‌های متعددی هم پیرامون ارتباطات راهبردی و بازاریابی این صنعت انجام داده است. در ادامه گفت‌وگوی «فرصت امروز» را با ایشان می‌خوانید.

***

فکر می‌کنید ناکارآمدی موجود در صنعت بهداشت و درمان مبین کم‌توجهی متخصصان و مدیران فعال در صنعت پزشکی است یا دلایل دیگری دارد؟

این درست است که نسبت به اغلب دیگر صنایع ایران، مدیران و صاحبان کسب‌و‌کار در این دسته از صنعت بهداشت ، درمان و خدمات پزشکی، اقبال و گرایش کمتری به برندسازی دارند، ولی تحلیل شخصی من این است که این مسئله بیش از آنکه به‌خاطر کم‌توجهی باشد، ریشه در جنبه‌های گوناگونی از عادت‌های اجتماعی، باورهای جامعه و فرهنگ کسب‌و‌کار در هر دو سوی این صنعت دارد؛ یعنی هم صاحبان چنین کسب‌و‌کارهایی و هم گروه هدف‌شان. برای توضیح این مورد ابتدا باید مهم‌ترین دلیل و هدف برندسازی را به یاد آوریم و به نقش و ماموریتی که برند در یک کسب‌و‌کار برعهده دارد نگاه کنیم. اینکه برند، خلق می‌شود تا چه کند؟ برای هرگونه کسب‌و‌کاری، چه محصول محور باشد و چه خدمت محور، برند نقشی هویت ساز دارد. هویتی که در کنار اهداف ارتباطی و ایجاد پیوندهای عاطفی و منطقی با مصرف‌کننده یا مخاطب، به ایجاد تمایز در بازار رقابت و جایگاه‌سازی آن کسب‌و‌کار در صنعت و میان گروه هدف و البته رقبای خود منجر خواهد شد.

من فکر می‌کنم گره کار همین‌جاست. در کشور ما فرهنگ، عادت‌ها و باورهای جامعه نسبت به مقوله بهداشت، درمان و پزشکی سبب شده در هر دو سوی روابط این صنعت، تلقی و رویکردی ساده‌انگارانه و ابتدایی از «رقابت» شکل بگیرد. پزشکان به پشتوانه سال‌ها تحصیل و ممارست و به واسطه مهارت و توانمندی‌های‌شان، به حق و به ‌طور طبیعی و بدون برندسازی، برنامه‌هـــای راهبــردی و کارزارهای تبلیغاتی، شهرت و اعتبار پیدا می‌کنند و مخاطبان این صنعت که فراموش نکنیم، میان تمام گروه‌های دیگر، یک ویژگی منحصربه‌فرد با عنوان «بیماری» دارند، در پی این شهرت و اعتبار، برای بهره‌مندی از خدمات این پزشکان یا به عبارت بهتر، «به امید سلامتی و درمان» روزها و ساعت‌ها در مطب، آزمایشگاه، کلینیک یا بیمارستان‌ها به انتظار نوبت خود می‌نشینند.

از طرفی هم به دلیل حساسیت فراوان موضوع سلامت، مخاطبان به‌طور ذاتی به توصیه‌های دوستان و اقوام و معتمدان‌شان، بیشتر تکیه می‌کنند تا به یک آگهی تبلیغاتی و این خود، یک چرخه‌ای فعال و اثر‌بخش از تبلیغات دهان به دهان ایجاد می‌کند و اینهاست که فکر می‌کنم سبب ‌می‌شود رقابت در این صنعت، هنوز کم‌رنگ و کم‌شور مانده است. در نهایت هم بسیار طبیعی‌ است، صنعتی که ماهیت رقابت در آن کم رنگ باشد، مدیران و صاحبان کسب‌و‌کار در آن نیازی برای صرف وقت و هزینه برای برندسازی و هویت بخشی به کسب‌و‌کارشان نمی‌بینند و این سرمایه را روی زیرساخت‌ها و تجهیزات‌شان متمرکز می‌کنند که با توجه به پیشرفت روزافزون علم پزشکی، کاملا هم منطقی است. اگر هم به هر دلیل، در مقطعی با ریزش مراجعان و مخاطبان روبه‌رو شوند، موضوع عرضه کم در مقابل تقاضای بسیار، سرآخر سبب خواهد شد رکود و دغدغه‌ چندانی از این بابت پیش نیامده و خدمت به مشتری یا Customer Service همچنان یکی از گره‌های اصلی این صنعت باقی بماند.

پس شما معتقدید صنعت بهداشت ، درمان و خدمات پزشکی کشور در حوزه فرهنگ کسب‌و‌کار ضعیف است؟ 

نه دقیقا. چند مجموعـــه‌ پزشـــکی و درمانی در کشور هستند که گام‌های بسیار خوبی در این راستا برداشته‌اند. اما در مجموع من فکر می‌کنم این صنعت، به نسبت دیگر صنایع کشورمان به چند دلیل، رشد کمتری در فرهنگ کسب‌و‌کار داشته‌اند. نخست اینکه نباید فراموش کنیم که جایگاه «مالکیت و مدیریت» در یک کسب‌و‌کار بسیار از هم متفاوتند. خیلی بدیهی ا‌ست پزشکانی که مالکان و سهامداران کسب‌و‌کارهای مرتبط با این صنعت هستند، دغدغه اصلی و تعهدشان، درمان و سلامت بیماران است؛ یعنی چیزی که هنگام فارغ‌التحصیلی به آن سوگند خورده‌اند. طبیعی ا‌ست که این گروه با این تعهد والا، فرصت نخواهند داشت تمام توجه خود را بر جزییات مدیریت کسب‌و‌کارشان متمرکز کنند. در حالی‌که این‌گونه کسب‌و‌کارها به یک مدیریت علمی و تخصصی مداوم و تمام وقت نیاز دارند. مدیریتی که علاوه بر شناخت و آگاهی کافی از پزشکی، به علوم مدیریتی و الگوها و فرآیندهای مدرن و کارآمد توسعه و ترویج کسب‌و‌کار نیز مسلط باشد.

به این‌ ترتیب تصمیمات کلیدی و راهبردی، بیشتر بر مبنای راهکارهای اصولی، استراتژیک و مبتنی بر تخصص انجام خواهد گرفت تا نظرات شخصی. چندی پیش در پژوهشی که برای پروژه برندسازی یک مرکز درمانی داشتیم، متوجه شدیم این حرفه برای نخستین‌بار و از حدود سال ۱۹۳۵ در دانشگاه شیکاگوی آمریکا رشته دانشگاهی داشته؛ یعنی از حدود ۸۰ سال پیش. در ایران هم اگر درست به‌خاطر داشته باشم، از ۱۳۴۱ این رشته به ‌طور رسمی جزو رشته‌های دانشگاهی قرارگرفت ولی تا سال ۱۳۷۶ که شرح دروس و ظرفیت‌های مورد نیاز بازار کارش بازنگری شد، پذیرش دانشجوی بسیار محدودی داشت و به مدیریت بیمارستانی محدود بود. در این سال بود که این رشته، عرصه گسترده‌تری پیدا کرد و به «مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی» تبدیل شد. هرچند تا جایی که خاطرم هست، هنوز هم دروس تخصصی این رشته، بیشتر بر مدیریت داخلی بیمارستان متمرکز است و در میان‌شان به جز چند واحد مختصر اقتصاد و حسابداری، دروسی با محتوای مدیریت بازرگانی یا مدیریت کسب‌و‌کار وجود ندارد.

با این وصف دور از ذهن نیست که پیشرفت‌هایی هم که در کسب‌و‌کار در این صنعت رخ داده، بیش از علوم مدیریتی به‌روز و جهانی، مبتنی بر نبوغ غریضی جامعه پزشکی‌ است و تبادلات علمی و الگوبرداری از مراکز درمانی خارج از کشور و البته رشد مهندسی پزشکی و فناوری و تجهیزات پزشکی. از طرف دیگر به دنبال یک تلقی نادرست در کل جامعه در این صنعت هم، حسن شهرت، خوشنامی و مهارت علمی یک پزشک، با برند اشتباه گرفته می‌شود. بیشتر ما این جمله را در مورد اغلب مشاهیر حوزه‌های مختلف شنیده‌ایم که آقای X خودش یک برند است. فکر می‌کنم این جمله که گمانم به منظور احترام و بزرگداشت فردی مشهور و خوشنام‌ و به دلیل شایستگی‌هایش، به ادبیات محاوره فارسی وارد و آرام آرام میان برخی به یک باور تبدیل شده، مبنای درستی ندارد. چراکه اگر تنها خوشنامی و حسن شهرت کافی بود، هرگز مقوله‌ای با عنوان «برندسازی شخصی» یا Personal Branding پدید نمی‌آمد. همه این موارد در کنار نکاتی که در ابتدای گفت‌وگو به آنها اشاره کردم، ســبب می‌شود مدیـــران کسب‌و‌کارهای خدمت محور در این صنعت، اهمیت، لزوم و نیاز به برندسازی در مورد مجموعه خود را به تمامی و درستی لمس نکنند.

با این وصف، فکر می‌کنید نیازی به برندسازی نظیر برندینگ ویژه جراحان زیبایی در این حوزه وجود داشته باشد؟ 

شاید همین امروز، این یک نیاز مبرم نباشد، اما فکر می‌کنم طولی نخواهد کشید که توجه به این امر به چند دلیل عمده، ضروری خواهد شد. دلیل اول رشد فرهنگ و تازه شدن باورهای جامعه است که با توجه به عصر ارتباطات و رشد آگاهی مردم از استانداردهای جهانی خدمت‌رسانی در این حوزه محتوم است و دوم ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این صنعت است که سبب خواهد شد گروه هدف این صنعت، پس از یکی دو بار تجربه خوشایند خدمات و مراقبت‌های مورد نیازشان از نظر کیفی و کمی، سخت‌گیرانه‌تر از گذشته به انتخاب مراکــــز درمانـــی و پزشکی بپردازند و تنها نام و حسن شهرت پزشک، برای‌شان کافی نباشد. این موضوع، تنور رقابت را داغ کرده و گستره آن‌را به مراحل بالاتری خواهد برد. در این صورت خوشنامی پزشک و شهرت بجا و بحق او دیگر کافی نخواهد بود و اگر گروهی بخواهند حرفه و پیشه خود را به یک کسب‌و‌کار تبدیل کنند، ناچار خواهند بود نگاه خود را نسبت به موضوع هویت بخشی و برندسازی تغییر دهند.

من حدس می‌زنم، با رشد فرهنگی و ترویج و توسعه آگاهی از مفهوم واقعی برند در جامعه که به ‌واسطه تکاپوی فراوان و کارزارهای ارتباطی دیگر صنایع کشور رخ خواهد داد، مردم هم آرام آرام گرایش بیشتری به برندهای معتبر و اعتماد برانگیز پزشکی پیدا خواهند کرد، چون یک برند معتبر در برندینگ حوزه درمانی و برندینگ ویژه ی دندان پزشکان، برای تضمین اجرای تعهداتش و به‌طور ذاتی علاوه بر فضا، امکانات و تجهیزات مناسب و کارآمد و البته سبد بهینه و خوشایند خدماتش، پزشکان متخصص و درمانگران حاذق و برجسته‌ای را هم کنار خود خواهد داشت و به این ترتیب مهم‌ترین دغدغه مردم که پزشک چیره‌دست و مجرب است هم برطرف خواهد شد. البته این داستان سوی دیگری هم خواهد داشت؛ پزشکان حاذق و خوشنام هم یا به سمت مجموعه‌هایی که برند معتبر و درستی دارند گرایش پیدا کرده یا به برندسازی در کسب‌و‌کار خود اهتمام خواهند کرد. ضمن اینکه به لطف مهارت و دانش جامعه پزشکی کشور و نیز سرمایه‌گذاری‌های خوبی که بخش خصوصی در این بخش داشته، ما ظرفیت بسیار خوبی برای پذیرایی از مشتریان خارجی، به‌خصوص از کشورهای همسایه داریم اما بدون هویت و ابزارهای ارتباطی مناسب و کارآمد، امکان پایدار توسعه بازار به بیرون از مرزهای ایران فراهم نخواهد شد.

به نظر شما این برندسازی باید از بخش خصوصی شروع شود یا بخش دولتی نیز توان این موضوع را دارد؟ 

در بخش دولتی هرچند قوانین و ضوابط محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند، ولی گمان نمی‌کنم منعی وجود داشته باشد اما در این مورد یک نظر کاملا شخصی دارم؛ با توجه به احوال اقتصادی امروز جامعه و هزینه‌های فراوان خدمات درمانی و پزشکی، شاید بهتر باشد بخش دولتی فعلا به این حوزه وارد نشود و بودجه‌های در اختیارش را صرف ترمیم زیرساخت‌ها و تقویت و تجهیز مراکز خود کند تا با توجه به بهای دریافت خدمات درمانی و پزشکی از مراکز خصوصی، تعادل حفظ شود. حتم دارم مدیران و سیاست‌گذاران حوزه سلامت کشور، بسیار بیشتر و بهتر به این موضوع واقف هستند. از طرفی بخش خصوصی هم چندان در این مورد کم کار نبوده و چند سالی است که گروه‌هایی، گام‌هایی در این راه برداشته‌اند و در مواردی هم با بهره‌گیری از مشاورانی کاردان، برنامه‌ریزی‌های هدفمند و هوشمندانه در به‌دست آوردن اهداف خود هم موفق بوده‌اند. ولی به هرحال و به‌عنوان کلام آخر عرض می‌کنم، برند، حسن شهرت و مهارت فنی یا علمی و پزشکی نیست.

برند یک وعده یا یک توافق زمان‌دار و مشروط نیست. برند یک تعهد پایدار و تضمین‌کننده است. باور من این است که ورود مراکز درمانی و پزشکی به عرصه رقابتی سالم و متعهدانه با برندسازی اصولی و هدفمند، یعنی مبتنی بر شناخت از خود، صنعت و گروه هدف و نیز حول محور یک برنامه راهبردی واقع‌بینانه و مسئولانه، هم کیفیت سلامت در جامعه را توسعه خواهد داد و هم علوم و دانش پزشکی کشور را رشد داده و بالنده‎تر خواهد کرد.

گفتگو:نرجس فرجی

منبع : فرصت امروز

طراحی سایت پزشکی و پزشکان/.

طراحی سایت پزشکی و پزشکان

با طراحی سایت پزشکی، پزشکان این امکان را خواهند داشت برای هر یک از بیماران خود پرونده الکترونیکی ایجاد نموده به‌گونه‌ای که بیماران بتوانند در هر نقطه‌ای از ایران که زندگی می‌کنند به‌صورت اینترنتی و با ارائه‌ی کلمه‌ی پسورد و رمز عبورشان پرونده پزشکی خود را مشاهده و آن را بررسی و یا حتی در صورت لزوم آن را به متخصصی دیگر نشان دهند. درواقع امروزه مخاطبین در پی چنین خدماتی هستند تا بتوانند به‌راحتی امور مربوط به درمان و معالجه خود را پیگیری نمایند و طراحی سایت رفع کننده چنین نیازی است.

ضرورت طراحی وب سایت پزشکی

حضور یافتن فیزیکی بیماران برای دریافت نوبت و پیگیری‌های بعد در درمان در مراکز درمانی هم باعث از دست رفتن زمان و انرژی آن‌ها می‌شود و هم آثار و تبعات اجتماعی و اقتصادی مانند سنگین شدن ترافیک شهری و درنتیجه ایجاد آلودگی هوا و ایجاد اثرات منفی در روحیه آن‌ها می‌شود که حل کردن تمامی این موارد با ایجاد و طراحی سایت پزشکی به‌راحتی امکان‌پذیر است. با ارائه سیستم نوبت‌دهی و پذیرش آنلاین، متقاضیان می‌توانند بدون حضور فیزیکی به تعیین وقت بپردازند.

پزشکانی که به این نتیجه دست‌یافته‌اند که اگر مرکز درمانی خود را در فضای وب و اینترنت معرفی نمایند به توفیقات بیشتری  دست می‌یابند و با این ترفند خود را از رقبای خود پیش می‌اندازند. زیرا آنان از طریق ارائه خدمات و سرویس‌های متنوع طراحی وب سایت پزشکی خود مانند ایجاد پرونده پزشکی الکترونیکی، پذیرش بیماران به شکل اینترنتی و … گام‌های بلندتری در جهت افزایش رضایت کاربران و مشتریان خود برمی‌دارند.

از دیگر اهداف طراحی سایت پزشکی می‌توان به:

  • شناخت و پرزنت پزشکان و مراکز درمانی آن‌ها
  • معرفی سرویس‌ها و خدمات جدید به کاربران سایت
  • جواب دادن به سؤالات کاربران و متقاضیان به‌صورت آنلاین
  • ارائه اطلاعات تماس و نشانی مرکز به مخاطبین
  • نشان دادن و نمایش دادن مستقیم مکان مطب یا کلینیک

با طراحی یک سایت پزشکی می‌توان ضمن ارائه‌ی خدمات متنوع و گوناگون به متقاضیان قدیمی، از طریق افزایش رتبه سایت در گوگل(سئو) متقاضیان جدید را یافت. از نکاتی که به افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند قرار دادن مقالاتی مفید و بروز هست مقالات شما باید پیوسته و آهسته به شکلی بهینه سازی شده قرار گیرد تا هم برای کاربران سایتتان مفید باشد و هم باعث گرفتن رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو باشد.

افزایش میزان رضایت کاربران و بیماران قدیمی از آیتم‌هایی است که با طراحی سایت حرفه ای پزشکی می‌توان در مدت کوتاهی به آن دست‌یافت.

نکات مهم در طراحی سایت پزشکی

در طراحی وب پزشکی باید حتماً قسمتی را برای ثبت مجلات، اخبار و مقالات بروز تخصصی لحاظ کرد، که این موارد با طبقه‌بندی مخصوص مطالب پزشکی، باعث بهتر دیده شدن سایت شما خواهد شد.

در طراحی سایت پزشکی خود دقت کنید که ازنظر بصری و گرافیکی سایت را به‌گونه‌ای طراحی کنید تا کاربران به‌محض مراجعه به سایت شما با حسی از اعتماد و آرامش به شما مواجه شوند. متقاضیان هنگامی به شما برای دریافت خدمات  مختلف مراجعه می‌کنند که از مدت‌ها قبل به تخصص شما ایمان آورده باشند و شکی از آن لحاظ نداشته باشند.

منبع:وب سایت میزفا

طراحی سایت دندان پزشکی./././.

با افزایش استفاده مردم از اینترنت و فضای مجازی اگر کسی در مورد اینترنت و فضای مجازی اطلاعاتی نداشته باشد به مشکل خواهد خورد، با پیشرفت جامعه یکی از شغل هایی که با اینترنت بیشتر سر و کار دارند کاربرانی هستند که در مورد یک بیماری و درمان آن در گوگل جستجو می کنند و سایت خود را پیدا می کنند و از آن استفاده می کنند پس داشتن یک سایت پزشکی یکی از مهمترین ارکان موفقیت در صنف پزشکی می تواند باشد

  1. چرا در صنف پزشکی طراحی سایت لازم است؟

  2. چه امکاناتی برای یک سایت پزشکی لازم است؟

  3. هدف از طراحی وب سایت اختصاصی دندان پزشکان چیست؟

  4. چرا سایت پزشکی رقیب من موفق هست؟

  5. هزینه طراحی سایت دندان پزشکان چقدر می شود؟

  6. در سایت پزشکی از چه رنگ هایی باید استفاده شود؟

تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید تا به جواب همه این سوالات برسید

طراحی سایت پزشکی چرا لازم است؟

یک پزشک می تواند رزومه کاری خود را در سایت بگذارد تا بیمارانی که به داخل سایت می روند از رزومه پزشک خود اطلاع پیدا کنند،یک پزشک می تواند مدارک به دست آورده خود را داخل سایت بگذارد،یک پزشک می تواند داخل سایت خود یک قسمت تماس با ما داشته باشد تا بیماران شماره تماس دکتر و راه ارتباط با دکتر را داشته باشند و در صورت نیاز با دکتر خود تماس بگیرند و کسانی که داخل اینترنت جستجو می کنند با دکتر مورد نظر خود تماس بگیرند، یک پزشک می تواند در سایت خود از کارهایی که تا به حال انجام داده عکسی گذاشته تا بیماران آن را مشاهده کنند،در طراحی سایت پزشکی می توان از سیستم نوبت دهی اینترنتی استفاده کرد تا هم بیماران راحت باشند هم خود پزشک یک سایت پزشکی معرف و مطب مجازی یک پزشک است، در سایت پزشکی درباره انواع بیماری ها و مقالات مرتبط با پزشکی گذاشت تا هم اطلاع رسانی شده باشد هم در گوگل رنک خوبی داشته باشید

  • چه امکاناتی برای یک سایت پزشکی لازم است؟

  • فرم نوبت دهی اینترنتی
  • صفحه معرفی پزشک،بیمارستان،کلینیک
  • صفحه تماس با و فرم تماس
  • صفحه مقالات آموزشی
  • صفحه مشاهده عکسهای بیماران قبلی
  • صفحه مدارک و تجربیات یک پزشک
  • آخرین اخبار پزشکی
  • امنیت مناسب
  • طراحی اختصاصی سایت
  • شکیل بودن و جذاب بودن سایت پزشکی

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان با طراحی سایت پزشکی فرق می کند در طراحی سایت کلینیک صفحه معرفی بیمارستان، معرفی پخش های یک کلینیک ، معرفی پزشک ها و سوابق و تجربیات یک بیمارستان، نوبت دهی مجزا برای هر بخش از بیمارستان، معرفی دستگاه ها و امکانات یک بیمارستان،صفحه تماس با درمانگاه ،جستجوی پزشکان،امکانات رایگان پزشکی ، امنیت خیلی بالا ، سرعت بالا ، چون یک سایت نشان دهنده آن درمانگاه در اینترنت هست

طراحی سایت داروخانه

در طراحی سایت داروخانه باید مطالب و داروها طوری باشند که کاربر بتواند به راحتی دارو خود را جستجو کند و آن را مشاهده کند و در صورت نیاز آن را خریداری کند.طراحی وب سایت داروخانه هم همانند سایت پزشکی می باشد ولی باید سرعت بهتر و طوری باشد که کاربران بتواند به راحتی با سایت کار کند

 

هدف از طراحی سایت پزشکی چیست؟

چند سوال هدف شما از طراحی سایت پزشکی چیست؟

فقط می خواهید سایتی ساده با گالری تصاویر و و معرفی از خود بگذارید؟

آیا رتبه در گوگل برای شما مهم هست؟

آیا می خواهید پرداخت آنلاین داشته باشید؟

آیا می خواهید یک پرتالی داشته باشید تا کاربران شما داخل آنجا کارها و سفارشات خود را انجام دهند؟

 

چرا طراحی سایت پزشکی رقیب من موفق هست؟

آیا شما کار بهینه سازی سایت خود را انجام داده اید؟

سایت شما بروز هست؟

آیا داخل سایت خود مقاله ای آموزشی مرتبط با کار خود قرار داده اید

سایت شما در موبایل مشکلی ندارد؟

طراحی سایت شما جذاب هست تا کاربر را جذب خود کند؟

آیا سایت شما از قالب های آماده استفاده شده است یا قالب و قالبی متفاوت و جذاب دارد؟

سایت شما امنیت کافی را دارد؟

سایت شما از سرعت خوبی برخوردار هست؟

کد نویسی اصولی برای طراحی سایت شما انجام شده است یا باگ خیلی دارد؟

 

در سایت پزشکی از چه رنگ هایی باید استفاده شود؟

به طور معمول در طراحی سایت پزشکی از رنگ های آبی و سبز و روشن استفاده می شود ولی باز هم نظر مشتری هست ولی هیچ کس در سایت پزشکی خود از رنگهای تیره استفاده نمی کند

در طراحی سایت پزشک زیبایی از رنگهای صورتی و روشن استفاده می شود تا هم جذابیت خاصی داشته چون بیشتر با زنان سر و کار دارند تا با مردان

در طراحی سایت بیمارستان بیشتر از رنگ های آبی و نارنجی و سفید استفاده می شود چون رنگ آبی آرامش بخش هست

طراحی سایت پزشکی و سئو

در سایت پزشکی یک از مهمترین ارکان موفقیت و کسب در آمد و بهترین روش تبلیغات داشتن رتبه مناسب در گوگل هست اگر شما با کلمه پزشک پوست رتبه خوبی داشته باشید می توانید درآمد و بیماران زیادی داشته باشید تیم مهندسین ساین وب با بیش از 4 سال تجربه و 80 نمونه کار طراحی سایت و بهینه سازی سایت آماده ارائه خدمات طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت داروخانه، طراحی سایت درمانگاه می باشد

هزینه طراحی سایت پزشکی چقدر می شود؟

هزینه طراحی سایت یک بیمارستان یا درمانگاه یا یک سایت پزشک بسیار فرق می کند و به خیلی از شرایط بستگی دارد،شما چه امکاناتی را می خواهید هدف شما از طراحی سایت پزشکی چیست؟

ما در مهندسین ساین وب با بیش از 80 نمونه کار طراحی سایت و 4 سال تجربه در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی با در نظر گرفتن امکانات و هدف شما قیمتی را اعلام می کنیم که در هنگام قرار داد این رقم کاهش پیدا می کند، با ما در تماس باشید

طراحی سایت دندانپزشکی
طراحی سایت دندان پزشکی
طراحی سایت وارد کننده مواد دندان پزشکی
طراحی سایت دکتر دندان پزشک
طراحی سایت درمانگاه دندان پزشکی


طراحی سایت فروشندگان مواد دندان پزشکی
طراحی سایت ارزان دندانپزشکی

-----------------------------------------------------------------------------------------

چرا ساین وب؟

-طراحی قالب دستی برای اولین بار

-طراحی سایت تحت آخرین تکنیکهای روز وب جهان

-پشتیبانی 24 ساعته

-گرافیک بالا و خلاقیت در هر سایتی

-تجربه بالا

-امنیت بالا (نصب فایروال امنیتی بر روی هاست و مدیریت سایت)

-بهینه سازی سایت(آخرین تکنیکهای سئو)

-مدیریت آسان سایت(مدیریت آسان سایت و فارسی)

تمام سایت های طراحی شده توسط ما دارای ویژگی های زیر هستند:
• گرافیک زیبا و اختصاصی طبق نظر شما مشتری عزیز
• بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
• امنیت بسیار بالا
• استفاده از آخرین تکنیک های موجود در طراحی سایت 
• مشاوره بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی
• تحلیل سایت و ارائه راهکاری ارتقا سایت
• آموزش و یکسال پشتیبانی رایگان
• استفاده از فلش و اینترو در صورت نیاز
• چند زبانه بودن در صورت نیاز

 طرف قراد داد با :
شرکت های خودرو سازان جنوب،شرکت کیوان خادم،شرکت تهویه هوای برتر، گروه صنعتی اوج،شرکت پیشگامان توسعه صنعت مرادی و شرکت سپهر دانش پویا،شرکت تفتان،شرکت سپاهان جارو اصفهان،شرکت برجیس فنر،شرکت یدک گستر جام،شرکت ابزار حاتم و...

 

 

منبع:ساین وب

 

طراحی سایت پزشکی./...

طراحی وب سایت پزشکی فرصتی برای پزشکان عزیز است تا با انتشار مقالات پزشکی مرتبط با حوزه کاری خود به دو هدف دست یابند، اول این که  به رسالت خود که بالا بردن سطح سلامتی جامعه است، عمل کنند و دوم این که بیماران را برای مدوا به مطب‌های خود جذب کنند.

تقریبا می‌توان گفت امروزه هر کسب و کاری برای معرفی خود به شبکه های اجتماعی و وب سایت نیاز دارد. داشتن وب سایت برای کسب و کار برای تبلیغات و معرفی در اینترنت لازم و ضروری بوده که ممکن است این کسب و کار شرکت، سازمان و یا شخص باشد .

با گسترش روز به روز استفاده از اینترنت داشتن وب سایت امری ضروری است. یکی از مشاغل با اهمیت  که به سلامتی جامعه تاثیر بسزایی دارد، پزشکی است و تعداد کسانی که به دنبال آشنایی با انواع بیماری‌ها و روش‌های درمانی هستند، زیاد است. چه بسا یک وب سایت پزشکی می‌تواند مانند یک کتاب پزشکی به بیماران کمک کند.
طراحی سایت ویژه پزشکان می‌تواند راه‌حلی برای پزشکان باشد تا با بیماران خود تعامل برقرار کنند و به آنها کمک کنند. یک سایت پزشکی می‌تواند دارای امکاناتی مانند معرفی پزشک، اخبار و مقالات پزشکی، مدیریت دیدگاه‌ها، سوالات متداول و ده‌ها امکانات دیگر باشد.

پزشکان با انتشار اخبار و مقالات پزشکی، محبوبیت سایت خود را بالا برده و در نتایج موتورهای جستجو مقالات آنها دیده می‌شود. پزشکان در قسمت معرفی وب سایت می‌توانند به معرفی مدرک و تخصص خود، ساعات کاری کلینیک و مطب، قرار دادن رزومه و گواهینامه و افتخارات بپردازند. طراحی سایت بسته به درخواست پزشک می‌تواند امکانات بیشتری نیز داشته باشد.

طراحی سایت پزشکی می‌تواند کمک شایانی به پزشکان روان‌شناس، زیبایی، متخصص مغز و اعصاب، پزشکان عمومی، پزشک متخصص قلب و عروق، پزشکان کودک و یا حتی پرستاران کمک کند.
طراحی وب سایت پزشکی
وب سایت‌های پزشکی طراحی شده توسط هانت برای پزشکان دارای ویژگی‌های زیر است:

  • طراحی سایت  ریسپانسیو (ریسپانسیو به معنای واکنش‌گرا است. به این معنا که طراحی وب سایت به گونه ای است که در صفحات مختلف و ابزارهای متفاوت سایت به درستی نمایش داده خواهد شد، به عنوان مثال زمانی که شما از طریق گوشی یا تبلت سایت را تماشا می کنید ساختار ظاهری سایت به گونه ای تغییر پیدا می کند که قابلیت پیمایش سایت در این ابزارها به راحتی فراهم گردد.)
  • منوها و مطالب مهم به راحتی قابل دسترس باشند
  • طراحی سبک و سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • مدیریت اخبار و مقالات
  • مدیریت دیدگاه‌ها
  • صفحه درباره ما برای درج تخصص‌ها و تجربیات پزشکان
  • صفحه تماس با ما برای اطلاعات تماسی و ارسال پیام کاربران به پزشک
  • امکان ایجاد و مدریت جداول
  • مدیریت فایل‌های دانلودی

منبع:وب سایت هانت