روزانه هزاران بیمار سوالات پزشکی خود را با استفاده از این وب سایت ها مطرح نموده و پاسخ خود را در سریع ترین زمان از پزشکان کلینیک۲۴ دریافت می نمایند.
از ویژگی های کلیدی این محصول می توان به امکان ضمیمه تصویر ناحیه بیماری و یا آزمایش بیمار، ارسال پاسخ بیمار به صورت SMS و ایمیل، طراحی جذاب و حرفه ای، سریع و امن، بهینه شده برای مو تورهای جست و جو گر، پنل مدیریتی بسیار کاربر پسند و حرفه ای برای مدیریت آسان و سریع مطالب وب سایت و پاسخ دهی به سوالات بیماران، توسط پزشک، کاملا قابل توسعه، حفظ Privacy کاربران اشاره کرد.
پزشکان و مراکز درمانی نیز مانند هر کسب و کار دیگری به منظور ایجاد و توسعه برند و افزایش درآمد خود نیازمند دریافت مجموعه ای از خدمات تبلیغاتی شکیل و هدفمند می باشند. کلینیک۲۴ از سال ۸۸ پیش به عنوان اولین شرکت این حوزه، خدمات برندسازی برای دندان پزشکان و برندینگ مراکز درمانی خود را آغاز نمود و همواره در این حوزه بسیار موفق عمل نموده است.
دریافت درخواست ارتقاء برند و درآمد پزشک و مرکز درمانی
بررسی جنبه علمی و ظرفیت برندسازی درخواست کننده
ارسال نتایج بررسی به صورت یک طرح پیشنهادی شامل زمان و هزینه
با عقد و شروع قرارداد، همکاری خوب و پایداری بین ما و شما شکل خواهد گرفت .
امروزه کاربرد اینترنت و شبکه های مجازی نه تنها محدود به اشتراکگذاشتن علائق و زندگی خصوصی نیست، بلکه به طور روز افزون برکاربرد آن در صنعت و کسب وکار بهویژه حوزه سلامت و درمان افزوده میشود. کاربرد بازاریابی دیجیتال بهطور حیرت انگیزی در دو سال اخیر افزایش یافته است. امروزه تعداد بیمارستان ها، کلینیک ها و پزشکانی که از بازاریابی دیجیتال استفاده میکنند روز به روز اضافه میشود زیرا اولا، این سازمان ها بهگونهای مداوم با مخاطبان خود در ارتباط هستند. ثانیا، به طور پیوسته از مخاطبان خود بازخورد فعالیت انجامشده را میگیرند و درصدد اصلاح برمیآیند. ثالثا، با رایج شدن گوشیهای هوشمند این روش به یکی از سادهترین و کم هزینهترین روش های ارتباط تبدیل شده است که در هرجایی قابل دسترس است و همچنین باعث صرفهجویی در زمان هم میشود.
بازاریابی دیجیتال دارای کانال های گستردهای است که ایجاد روابط همه جانبه را امکان پذیرکرده است. تحقیقات نشان میدهد که از هر ۳ نفر یک نفر داری گوشی هوشمند و از ۱۷ نفر یک نفر دارای تبلت است. این یعنی افزایش ۱٫۳ بیلیونی استفاده از گوشی هوشمند نسبت به ۴ سال گذشته که به همراه آن استفاده از اینترنت توسط این گوشیها نیز رو به افزایش است. شرکتها تمایل به استفاده از شبکههای مجازی دارند تا تعامل مداوم بامخاطبان داشته باشند و بتوانند به طور بهینه محصولات و خدمات خود را به آن ها بشناسنند.
تعداد استفادهکنندگان اینترنت در ایران حدود ۲۱ میلیون نفر است که این تعداد روز به روز در حال افزایش می باشد و از آنجا که ایران روند حرکت به سوی الگوی مصرف جهان اول را دارد در آیندهای نه چندان دور، این تعداد دو چندان خواهد شد. بنابراین شایسته است که این حجم از مصرفکنندگان به گونهای مطلوب مدیریت شوند. تحقیقات نشان می دهند که در سال گذشته در خاورمیانه رشد تعداد استفادهکنندگان فعال اینترنت ۱۷ درصد، رشد تعداد کاربران فعال شبکههای اجتماعی ۱۳ درصد ، رشد تعداد ارتباطهای موبایلی ۳ درصد و رشد تعداد کاربران شبکههای اجتماعی موبایلی ۶۶ درصد بودهاست. این یعنی میزان افزایش کاربران اینترنت شبکههای اجتماعی در خاورمیانه بیشتر از میانگین جهانی بوده است. همچنین با توجه به آمار میزان استفاده کاربران ایرانی از شبکههای مجازی میتوان دریافت که ایران سهمی بزرگی در استفاده از شبکه های مجازی جهان را دارد بنابراین استفاده از شبکه های مجازی به عنوان نقطه قوت و فرصتی بسیار با ارزش برای دارندگان صنعت است که با استفاده از آن میتوان به گونهای قوی و با سرعتی دو چندان از رقبا پیشی گرفت. در این میان شبکهی اجتماعی تلگرام که به تازگی در ایران مورد استقبال شدید قرار گرفته حدود ۱۰۰ میلیون کاربر دارد که ۲۰ میلیون از این تعداد را ایرانیها به خود اختصاص میدهند. نکته جالب توجه در مورد تلگرام این است که این تعداد کاربر ایرانی حدود ۷۰ درصد از ترافیک مربوط به این اپلیکیشن را تشکیل میدهند.
تحقیقات نشان میدهد که استفاده پزشکان از شبکههای مجازی بسیار بالاست و حدود ۶۵ درصد آنها استفاده حرفه ای از اینترنت و شبکههای اجتماعی دارند. پزشکان این زمان را اختصاص به خواندن مقالات پزشکی، برقراری ارتباط با پزشکان دیگر و تعامل با بیماران می پردازند. بسیاری از آن ها شبکههای گفتوگوی آنلاین برای صحبت و مکالمه با بیماران خود طراحیکردهاند.
با توجه به این که اخیرا استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی و وسایل الکترونیک به شدت مورد استقبال قرار گرفته و بیماران تمایل شدیدی به جستوجوی اطلاعات آنلاین قبل از هر گونه مراجعه به پزشک دارند توصیه می شود که حوزه سلامت و پزشکی و بهداشت توجه بیشتر به اطلاعات آنلاین خود داشته باشند.
تحقیقات اخیر نشان داده است که حدود ۸۰ درصد از کاربران اینترنت به منابع آنلاین اطلاعات بهداشتی درمانی روی میآورند. علاوه بر این، همین مطالعات نشان دادهاند که در حال حاضر ۱۵ درصد از افراد بالغ از گوشیهای همراه خود برای دسترسی به این اطلاعات استفاده میکنند.
رسانههای اجتماعی و موارد مشابه آن فواید بسیاری برای افراد متخصص در زمینههای پزشکی، دندانپزشکی و توابع اینها ارائه میدهد. این فواید عبارتنداز:
هزینههای کمتر: وبسایتهای رسانههای اجتماعی میتوانند به عنوان بازاریابی پزشکی، سیستمهای تبلیغاتی و ارتباطاتی با هزینههای به طور قابل ملاحظهای کمتر در مقایسه با اشکال سنتی رسانهها استفاده شوند.
بهبود ارتباط بیمار و پزشک: با کمک رسانههای اجتماعی، پزشکان میتوانند نظرات و تجربیات خود را با سهولت بیشتر با یکدیگر به اشتراک بگذارند، همچنین از این طریق دسترسی به مجلههای پزشکی و مقالات علمی بیشتر میشود. در نهایت این رسانهها مراقبت از بیمار را کارآمدتر میکنند.
نبود مرزهای جغرافیایی: محدودیتهای فیزیکی و جغرافیایی در رسانههای اجتماعی بیمعنی میشوند. استفاده از این رسانهها در دستیابی افراد به مکانهایی در فاصله زیاد، انجام بازاریابی پزشکان و تبلیغات بهداشت و درمان به صورت هدفمندتر و مؤثرتر بسیار میتواند مفید باشد.
به صورت غیرقابل انکاری، رسانه اجتماعی یک منبع بسیار بزرگ است که میتواند برای ترقی پ بهداشت و درمان و تلاشهای ارتباطی و ترویج شیوههای مراقبتهای بهداشتی به کار رود.
در دنیای امروز، ضرورت داشتن یک سایت برای هر شغل و حرفه ای، برای افراد جامعه یک امر جا افتاده به حساب می آید و اکثریت افراد بودن در شبکه ی اینترنت را یک امتیاز بزرگ می دانند. با توجه به این که جمعیت اینترنتی ایران از مرز 36 میلیون نفر گذشته است یعنی نزدیک به نیمی از جمعیت کل کشور از اینترت استفاده می کنند پس نمی توان از چنین جمعیت بزرگی در امر تبلیغات اینترنتی به سادگی عبور کرد.
بنابراین برای پزشکانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق کاری خود را اطلاع رسانی نمایند داشتن یک سایت ضروری است. پزشکان با طراحی وب سایت ویژه ی پزشکان می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر واقعی به بیماران نشان دهند و از این طریق اطمینان بیمار را نسبت به کار خود جلب نمایند. علاوه براین، هدف از طراحی سایت پزشکی را می توان پاسخگویی به یکسری از سوالات اولیه ی بیماران دانست و با در اختیار قرار دادن آخرین دستاوردهای پزشکی، افراد را در جریان قرار داد.
وب24 به عنوان یکی از شرکتهای با تجربه و قدیمی در زمینه طراحی سایت، نمونه سایت های زیر را در زمینه پزشکی طراحی نموده است:
هر سایت پزشکی می تواند خدماتی از جمله موارد زیر را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهد:
در صورتی که تمایل دارید نظر بیماران را به خود جلب کنید و شناخته شوید، می توانید با طراحی یک سایت پزشکی به راحتی این کار را انجام دهید و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، در مقابل دیگر راه های هزینه بر مانند چاپ بروشور و تبلیغ در روزنامه های کثیرالانتشار، خود را به اکثریت مردم معرفی نمایید. برای تصمیم گیری در رابطه با این که کدام یک از خدمات معرفی شده برای سایت شما مناسب است و باید در طراحی و پیاده سازی سایت پزشکی شما در نظر گرفته شود، مواردی مانند اهداف خود و کاربری سایت، میزان آشنایی کاربران با خدمات پزشکی شما و سوابق درمانی و کاری خود را درنظر داشته باشید.
بررسی نمایید کدام ویژگی در شرایط فعلی ارتباط بهتری بین شما و کاربرانتان ایجاد می نماید، به طور خلاصه یک سایت موفق باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
یکی از ویژگی های مهم سایت های طراحی شده توسط وب24 این است که مطابق با الگوریتم های گوگل طراحی می شوند. به همین جهت در صورتی که طراحی سایت شما با در نظر گرفتن الگوریتم های گوگل انجام شده باشد، می تواند کمک زیادی در زمینه سئو و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شما بکند، بنابراین افرادی که در گوگل عبارات مختلف را جستجو می کنند، می توانند سایت شما را مشاهده کنند و این موضوع در صورتی که بتوانید محتوای مناسب داشته باشید و اعتماد آنها را جلب کنید باعث خواهد شد که سایت شما گسترش پیدا کرده و بتواند افراد جدید را جذب کند.
منبع: web24.ir
طراحی وب سایت اختصاصی پزشکان چیست؟ آیا همه پزشکان به سایت نیاز دارند؟ چرا طراحی سایتپزشکان امروزه بیشتر از همه مورد استقبال گرفته است؟
امروزه با توجه به رشد روز افزون اینترنت و درج انواع اطلاعات در آن، بیشتر مردم برای پیدا کردن انواع اطلاعات و پرسش های خود به اینترنت مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بیشتر توسط مردم مورد جستجو قرار میگیرد، اطلاعات پزشکی می باشد. آن ها زمانی که بیمار می شوند، ترجیح می دهند به جای اینکه اول از همه به بیمارستان یا مطب پزشکی مراجعه کنند، خود در خصوص بیماری خود اطلاعاتی کسب کنند تا بتوانند خود را درمان کنند. در اینجا خیلی مهم است که اطلاعاتی که بیمار بدست می آورد، صحیح باشد تا خدایی نکرده این خوددرمانی باعث بدتر شدن حال بیمار نگردد.
طراحی سایت پزشکان به صورت تخصصی با امکانات ویژه، یکی از خدمات تخصصی است که توسط شرکت سایت کار انجام می شود.
همانطورکه بیان شد، امروزه اغلب مردم برای دریافت اطلاعاتی در خصوص مریضی خود به اینترنت مراجعه می کنند. پس خیلی مهم است که وقتی با کلمه کلیدی خاصی اطلاعاتی را جستجو می کنند، سایت معتبری به آن ها نشان داده شود. اگر بیمار وارد سایتی شود که متوجه شود مربوط به یک پزشک متخصص در آن حوزه است، اطمینان بیشتری نیز به آن خواهد کرد. اگر سایت یک پزشک بتواند اطلاعات مفیدی در خصوص بیماری های خاص که در حوزه کاری خود او است، تولید نماید، می تواند به یک منبع معتبری تبدیل شود که محبوبیت پزشک را به همراه خواهد داشت.
الان دیگر اکثر پزشکان اقدام به طراحی سایت پزشکان برای خود کرده اند و علاوه براینکه توانسته اند با تولید محتوای مناسب خود را در اینترنت معروف بکنند، تمامی خدمات خود را مانند تعیین وقت قبلی را به صورت اینترنتی انجام می دهند. این مساله باعث رضایت بیمار از پزشک خواهد شد و برای یک پزشک هیچ چیزی بالاتر از رضایت بیمار نیست.
انجام شدن تمامی خدمات یک پزشک به صورت اینترنتی که موجب رضایت بیمار و سریع تر شدن امور می گردد.
تولید محتوا برای دندان پزشکان و دادن اطلاعات مناسب برای بیمارانی که دنبال سوالات پزشکی خود هستند.
آیا میتوان با طراحی سایت پزشکان بیماران بیشتری را به سمت خود جذب کرد؟
آرزوی تمام پزشکان بهتر شدن حال بیمار است و درست نیست که بگوییم با طراحی سایت پزشکان، تعداد مشتریان یک پزشک زیاد می گردد. مانند تمامی سایت ها رعایت اصول سئو در طراحی سایت پزشکان الزامی است. البته به کار بردن اصول سئو از این جهت الزامی می باشد که وقتی بیماری به دنبال اطلاعات پزشکی برای خود می باشد، سایت پزشکان معتبر که پاسخ به سوالات بیمار را دادند در صفحه اول گوگل نشان داده شود.
طراحی سایت پزشکان با رعایت اصول سئو و آخرین الگوریتم های گوگل از تخصص های شرکت سایت کار است که انجام می شود.
این ها بخشی از خدمات ارائه شده سایت کار برای طراحی سایت پزشکان است. برای هرگونه سوال مشاوران ما در سئو آماده پاسخ گویی می باشند.
منبع:وب سایت سایت کار
علوم پزشکی دائما در حال پیشرفت میباشد و کمبود اطلاعات در این زمینه میتواند افراد را دچار مشکل سازد. امروزه افراد بسیاری در اینترنت به دنبال مشکل بیماری خود و یا اطرافیانشان هستند و چنانچه آن اطلاعات را در وب سایتی یافتند از آن استفاده نموده و حتی همه روزه به آن وب سایت سر میزنند و آن وب سایت را به دوستان خود نیز معرفی می نمایند.
در ایران پزشکانی که وب سایت شخصی برای خود دارند و در آن از تخصص های خود سخن گفته اند انگشت شمارند.با تهیه این وب سایت پزشکان میتوانند بهتر از قبل بیماران خود را کنترل کنند و بیماران نیز برای رزرو وقت میتوانند در وب سایت پزشک خود ساعت های خالی را مشاهده کنند.
امکانات بسیاری میتوان در این نوع وب سایتها قرار داد از جمله اینکه امکان مشاوره رایگان از طریق پرسش و پاسخ میتواند کمک بسیاری به بیماران کند.شما میتوانید این بخش را در راس کارهای خود قرار داده وحتی یک نیروی کار برای این قسمت استخدام نمایید تا با بیماران بصورت چت و یا با صدا ارتباط برقرار نماید
ضمن اینکه درنظر گرفتن صفحه درباره ما و حتی تماس با ما میتواند کمک شایانی به معرفی وب سایت شما کند. مجموعه پروگپارس این اطمینان را به شما خواهد داد تا شما را در این کسب و کار یاری نماید.
همچنین یکی از قسمت هایی که حتی میتواند محبوبیت وب سایت شما را در موتورهای جست و جو و گوگل تضمین نماید تعبیه صفحه اخبار و خصوصا مقالات میباشد.به این دلیل که وجود تصاویر و متون و حجم بالای اطلاعات باعث شناسایی بهتر وب سایت شما نزد گوگل و موتورهای جست و جو میباشد.
برای مثال کاربر میتواند با تایپ کلماتی در حیطه کار شما از قبیل :مطب ، لیست پزشکان ، متخصص جراحی ، پزشک اطفال و…
میتواند به سایت شما بعنوان اولین وب سایت در گوگل دسترسی داشته باشد.
در نهایت مهمترین بخشی که امروزه در طراحی سایت ویژه دندان پزشکان به آن توجه میشود بخش ایجاد پرونده پزشکی برای بیماران میباشد که از طریق آن میتوانند بصورت آنلاین با داشتن اطلاعات خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور ، پرونده خود را مطالعه نموده ویا حتی آن را به پزشکان دیگر نشان دهند.
عموما در چنین طراحی سایت ها میتوانید خدمات زیر را ارائه دهید:
منبع:وب سایت پروگ پارس
علم پزشکی ازجمله علومی است که سابقه چندانی درگذشته ندارد. درواقع اگر شما در صد و یا صدوپنجاه سال پیش دچار بیماری میشدید، احتمال زنده ماندن شما بسیار کم بود، چراکه در آن زمانها اصلا دانش و آگاهی نسبت به بیماری و علل آن وجود نداشت و چهبسا بسیاری مواقع مردم مریضیهای خاصی که عموما شیوع پیدا میکردند را نشانه بد و عقوبت کارهای خود میدانستند و بهسادگی در برابر آن تسلیم میشدند. اما پیشرفتهای علوم مختلف ازجمله علم پزشکی در قرون اخیر رشد بسیار صعودی به خود گرفت تا جایی که در حال حاضر برای بسیاری از بیماریها که تا ۱۰۰ سال پیش بسیاری از کودکان در اثر آنها جان خود را از دست میدادند، واکسنهایی تعبیهشده است و در سنین مختلف به افراد تزریق میشود تا در برابر این نوع بیماریها واکسینه شوند.
اگر شما دچار ناراحتی خاصی از ناحیه بدنی و حتی روحی روانی شوید، میتوانید به سادگی به پزشک متخصص مربوط به بیماری خود که سالها در آن حوزه مطالعه و تجربه داشته است مراجعه کنید و اقدام به تشخیص بیماری خود و درمان آن نمایید.اما نکته مهمی که وجود دارد این است که شاید از دیدگاه یک پزشک، زندگی سالم و در صورت وقوع بیماری تشخیص و رفع آن بسیار راحتتر از ایام گذشته باشد، بازهم مشکلاتی برای بیماران وجود دارد.
با وجود گسترش و تخصصی شدن پزشکان، بازهم افراد هنگام ناراحتی خاص ابتدا به خانواده خود مراجعه کرده و سعی در درمان سنتی و خانگی آن میکنند. در صورت عدم حل خیلیها به دنبال پرسش از دیگران برای راههای درمانی بدون مراجعه به پزشک میگردند. برخیها نیز در صورت حاد شدن شرایطشان نهایتا به یک پزشک عمومی مراجعه میکنند؛ اما نکته مهم این است که بازهم دانش افراد درباره علم پزشکی و ملزومات لازم و بهخصوص اقدامات پیشگیرانه لازم برای سلامتی را نمیدانند.
افراد اطلاعات خاصی درباره تخصصیهای پزشک نمیدانند. درباره خواص درمانی غذاها اطلاع چندانی ندارند؛ و این موضوع میتواند سبب عدم استفاده مناسب از جامعه پزشکان شود.اگر شما یک پزشک هستید شاید به دنبال ارتباط بیشتر با مردم باشید. نهتنها ارتباط با بیماران بلکه مشاوره با همه افراد جهت آگاهی بخشیدن به آنها در حوزههای مختلف پزشکی. شاید به دنبال معرفی خود و تخصص خود باشید؛ و یا شاید یک پزشک بسیار پرمشغله باشید که به دنبال راهی برای مدیریت بهتر نوبتگیری و ویزیت بیماران خود هستید؛ اما آیا راهی برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود دارد؟
دنیای امروز دنیای دیجیتال و فناوری اطلاعات است. بسیاری از راههای سنتی برای به انجام رساندن کارها درگذشته جای خود را به راههای سریع و آسان اینترنتی دادهاند. شما هم بتوانید از این ظرفیت عظیم استفاده کنید. برای این کار کافی است یک وبسایت تخصصی پزشکی داشته باشید؛ اما یک وبسایت تخصصی پزشکی چگونه وبسایتی است؟
بنابراین شما بهعنوان یک پزشک با داشتن یک وبسایت تخصصی پزشکی، میتوانید علاوه بر گسترش کار خود، خدمات خود را نیز به افراد بیشتری از جامعه ارائه دهید؛ اما آیا طراحی سایت با مولفههای ذکرشده برای کاربرد شما کافی است؟
برای داشتن یک طراحی سایت کامل، علاوه بر طراحی و پیادهسازی مولفه ها و ویژگیهای تخصصی مربوط به پزشکی که به برخی از آنها اشاره شد، طراحی سایتشما باید دارای یکسری ویژگیهای فنی بهمراتب مهمتر باشد. برخی از این ویژگیها عبارتند از:
بهمنظور گسترش فعالیتهای اینترنتی خود از طریق وبسایت، شما نیاز به یک وبسایت پزشکی پربازدید دارید. برای این کار راههای متفاوتی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها طراحی بهینه وبسایتتان برای موتورهای جستجو است. درصورتیکه فعالیتهای خاصی را که تحت عنوان سئو از آنها یاد میشود، بر روی وبسایتتان انجام دهید، هنگام جستجوی مطالب پزشکی، وبسایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی نظیر گوگل نمایش داده میشود. این امر سبب افزایش بازدید از سایت شما میگردد چراکه عمده ترافیک ورودی به وبسایتها از طریق موتورهای جستجو هدایت میشود.
باوجود هزاران وبسایت مشابه، تصور کنید اگر وبسایت شما هرچند هم که کامل و بینظیر، اما کند باشد. در این صورت کاربر بههیچوجه منتظر کامل لود شدن محتوای وبسایت شما نمیشود و به وبسایت دیگری مراجعه میکند؛ بنابراین سریع بودن وبسایتتان نیز بسیار اهمیت دارد.
یکی دیگر از موارد فنی که باید در طراحی وبسایت شما اعمال شود، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا است. این بدان معنا است که کاربران با دستگاههای مختلف نظیر موبایل و یا تبلت، محتوای مناسب و متناسب با اندازه صفحهنمایش دستگاهشان را دریافت کنند. بنابراین برای داشتن یک وبسایت پزشکی خوب و کارا، علاوه بر مسائل تخصصی مربوط به حوزه پزشکی باید توجه ویژهای نیز به مسائل فنی یک وبسایت کرد؛ بنابراین بهمنظور پیادهسازی مناسب این موارد، پیشنهاد میشود که طراحی وبسایتتان را به یک طراح ماهر و باتجربه بسپارید تا با تمرکز بر حوزه پزشکی و دوری از موارد فنی مربوط به طراحی وب سایت، یک سایت کامل و آماده را تحویل گرفته و از آن بهره گیرید. برای اطلاع از جزئیات طراحی وب سایت پزشکی با کارشناسان گروه سایت سازان در ارتباط باشید.
منبع:وب سایت سایت سازان