علم پزشکی ازجمله علومی است که سابقه چندانی درگذشته ندارد. درواقع اگر شما در صد و یا صدوپنجاه سال پیش دچار بیماری میشدید، احتمال زنده ماندن شما بسیار کم بود، چراکه در آن زمانها اصلا دانش و آگاهی نسبت به بیماری و علل آن وجود نداشت و چهبسا بسیاری مواقع مردم مریضیهای خاصی که عموما شیوع پیدا میکردند را نشانه بد و عقوبت کارهای خود میدانستند و بهسادگی در برابر آن تسلیم میشدند. اما پیشرفتهای علوم مختلف ازجمله علم پزشکی در قرون اخیر رشد بسیار صعودی به خود گرفت تا جایی که در حال حاضر برای بسیاری از بیماریها که تا ۱۰۰ سال پیش بسیاری از کودکان در اثر آنها جان خود را از دست میدادند، واکسنهایی تعبیهشده است و در سنین مختلف به افراد تزریق میشود تا در برابر این نوع بیماریها واکسینه شوند.
اگر شما دچار ناراحتی خاصی از ناحیه بدنی و حتی روحی روانی شوید، میتوانید به سادگی به پزشک متخصص مربوط به بیماری خود که سالها در آن حوزه مطالعه و تجربه داشته است مراجعه کنید و اقدام به تشخیص بیماری خود و درمان آن نمایید.اما نکته مهمی که وجود دارد این است که شاید از دیدگاه یک پزشک، زندگی سالم و در صورت وقوع بیماری تشخیص و رفع آن بسیار راحتتر از ایام گذشته باشد، بازهم مشکلاتی برای بیماران وجود دارد.
با وجود گسترش و تخصصی شدن پزشکان، بازهم افراد هنگام ناراحتی خاص ابتدا به خانواده خود مراجعه کرده و سعی در درمان سنتی و خانگی آن میکنند. در صورت عدم حل خیلیها به دنبال پرسش از دیگران برای راههای درمانی بدون مراجعه به پزشک میگردند. برخیها نیز در صورت حاد شدن شرایطشان نهایتا به یک پزشک عمومی مراجعه میکنند؛ اما نکته مهم این است که بازهم دانش افراد درباره علم پزشکی و ملزومات لازم و بهخصوص اقدامات پیشگیرانه لازم برای سلامتی را نمیدانند.
افراد اطلاعات خاصی درباره تخصصیهای پزشک نمیدانند. درباره خواص درمانی غذاها اطلاع چندانی ندارند؛ و این موضوع میتواند سبب عدم استفاده مناسب از جامعه پزشکان شود.اگر شما یک پزشک هستید شاید به دنبال ارتباط بیشتر با مردم باشید. نهتنها ارتباط با بیماران بلکه مشاوره با همه افراد جهت آگاهی بخشیدن به آنها در حوزههای مختلف پزشکی. شاید به دنبال معرفی خود و تخصص خود باشید؛ و یا شاید یک پزشک بسیار پرمشغله باشید که به دنبال راهی برای مدیریت بهتر نوبتگیری و ویزیت بیماران خود هستید؛ اما آیا راهی برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود دارد؟
دنیای امروز دنیای دیجیتال و فناوری اطلاعات است. بسیاری از راههای سنتی برای به انجام رساندن کارها درگذشته جای خود را به راههای سریع و آسان اینترنتی دادهاند. شما هم بتوانید از این ظرفیت عظیم استفاده کنید. برای این کار کافی است یک وبسایت تخصصی پزشکی داشته باشید؛ اما یک وبسایت تخصصی پزشکی چگونه وبسایتی است؟
بنابراین شما بهعنوان یک پزشک با داشتن یک وبسایت تخصصی پزشکی، میتوانید علاوه بر گسترش کار خود، خدمات خود را نیز به افراد بیشتری از جامعه ارائه دهید؛ اما آیا طراحی سایت با مولفههای ذکرشده برای کاربرد شما کافی است؟
برای داشتن یک طراحی سایت کامل، علاوه بر طراحی و پیادهسازی مولفه ها و ویژگیهای تخصصی مربوط به پزشکی که به برخی از آنها اشاره شد، طراحی سایتشما باید دارای یکسری ویژگیهای فنی بهمراتب مهمتر باشد. برخی از این ویژگیها عبارتند از:
بهمنظور گسترش فعالیتهای اینترنتی خود از طریق وبسایت، شما نیاز به یک وبسایت پزشکی پربازدید دارید. برای این کار راههای متفاوتی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها طراحی بهینه وبسایتتان برای موتورهای جستجو است. درصورتیکه فعالیتهای خاصی را که تحت عنوان سئو از آنها یاد میشود، بر روی وبسایتتان انجام دهید، هنگام جستجوی مطالب پزشکی، وبسایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی نظیر گوگل نمایش داده میشود. این امر سبب افزایش بازدید از سایت شما میگردد چراکه عمده ترافیک ورودی به وبسایتها از طریق موتورهای جستجو هدایت میشود.
باوجود هزاران وبسایت مشابه، تصور کنید اگر وبسایت شما هرچند هم که کامل و بینظیر، اما کند باشد. در این صورت کاربر بههیچوجه منتظر کامل لود شدن محتوای وبسایت شما نمیشود و به وبسایت دیگری مراجعه میکند؛ بنابراین سریع بودن وبسایتتان نیز بسیار اهمیت دارد.
یکی دیگر از موارد فنی که باید در طراحی وبسایت شما اعمال شود، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا است. این بدان معنا است که کاربران با دستگاههای مختلف نظیر موبایل و یا تبلت، محتوای مناسب و متناسب با اندازه صفحهنمایش دستگاهشان را دریافت کنند. بنابراین برای داشتن یک وبسایت پزشکی خوب و کارا، علاوه بر مسائل تخصصی مربوط به حوزه پزشکی باید توجه ویژهای نیز به مسائل فنی یک وبسایت کرد؛ بنابراین بهمنظور پیادهسازی مناسب این موارد، پیشنهاد میشود که طراحی وبسایتتان را به یک طراح ماهر و باتجربه بسپارید تا با تمرکز بر حوزه پزشکی و دوری از موارد فنی مربوط به طراحی وب سایت، یک سایت کامل و آماده را تحویل گرفته و از آن بهره گیرید. برای اطلاع از جزئیات طراحی وب سایت پزشکی با کارشناسان گروه سایت سازان در ارتباط باشید.
منبع:وب سایت سایت سازان
"در یک دنیای کامل و بی نقص، صاحبان کلینیک و مطب های پزشکی به بودجهای نامحدود برای بازاریابی مرکز درمان و بهداشت خود و یافتن مراجعین جدید دسترسی دارند و به این طریق میتوانند درامد خود را نیز تا حد قابل توجهی افزایش دهند. آنها قادرند حجم انبوهی از تبلیغات آنلاین و آفلاین را از طرق مختلف منتشر کنند و برای افزایش کاربران آنلاین یا آفلاین خود اقدامات ترویجی انجام دهند و در گام بعدی به منظور ارتقای برند- آگاهی، به راهاندازی کمپینهای روابط عمومی بپردازند. اما شرایط کسب وکار در دنیای حاضر، به هیچ عنوان کامل و بینقص نیست و واقعیت چیز دیگری است. چرا که منابع در اختیار ما، محدود و در مقابل، نیازهای بشر نامحدود است و اساساً علم اقتصاد و بازاریابی پاسخ خرد جمعی آدمیان در برابر این محدودیتها است. با این اوصاف برای یافتن مشتریان و مراجعین جدید باید چه کرد؟ آموختن چگونگی حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و نیز چگونگی مخاطبسازی (Leads Generation) از شایستگیهای کلیدی مدیران و پزشکان مطب و کلینیک های عصر حاضر است"
۱) برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مراجعین و بیماران قدیمی و مراجعین غافل نشوید.
اگر چه جذب مشتری و مراجعین جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری و مراجعین قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد.
۲) پس از بروز هرگونه مساله (از نظر ارتباط با مشتری) هر چه سریع تر آن را حل کنید. هیچ کلینیک و مطب و یا خدمتی نمی تواند برای همیشه کامل و بی نقص باشد. در ارتباط کلینیک با مشتری امکان دارد، مساله یا شکایتی به وجود بیاید. ایجاد بخشی برای رسیدگی به شکایات می تواند نظر مثبت مشتریان را جلب نموده و موجب افزایش وفاداری آنها شود. معمولا افراد آخرین اتفاق را بیشتر در ذهن خود نگه می دارند و اگر آخرین رویداد این باشد که کلینیک پزشکی شما برای حل مساله دریغ نکرده است، این اقدام میتواند موجب حفظ و تقویت ارتباط با بیمار شود. درکل می توان گفت که بیماران ناراضی بیش از بیماران راضی، دوست و رفیق دارند، بنابراین تمایل بیشتری دارند که درباره حرکت نامناسب یک مرکز درمانی یا نارضایتی خود از یک خدمت به دوستان، خانواده و همسایگان بگویند، ولی درباره خوبی کلینیک و مطب سخن زیادی بر زبان نمی آورند.
۳) همیشه حالت بدون باخت به وجود بیاورید. هیچ گاه نباید بیمار بازنده باشد. اگر در یک مراجعه بیمار بازنده باشد، احتمال کمی وجود دارد که باز هم به کلینیک یا مطب شما مراجعه یا از همان خدمت یا سرویس استفاده کند. در اینجا دو راه حل وجود دارد که هم بیمار و هم کلینیک یا مطب می توانند برنده باشند: الف) کلینیک و مطب برای حفظ بیمار و افزایش وفاداری او، در مواردی سود کم را تحمل کند. البته برای یک دوره کوتاه مدت. ب) تخفیف دادن برای افزایش وفاداری بیماران، هرچند که در هر معامله سود مالی را اندکی کمتر می کند ولی با افزایش تعداد بیماران این کمبود جبران خواهد شد.
۴) اغلب بیماران و مراجعین مرتکب اشتباه می شود. امکان دارد بیمار انتظارات نامعقولی داشته باشد. این یک واقعیت است که کلینیک بدون بیمار نمی تواند وجود داشته باشد اما کارکنان واحد پذیرش باید بتوانند به بیمار تفهیم کنند که اشتباه از جانب او بوده است، ولی باید در این کار ظرافت عمل وجود داشته باشد.
۵) بیمار یا مراجعین خواستار لذت است نه تامین رضایت. فقط تامین رضایت بیمار موجب ایجاد وفاداری وی نسبت به مطب شما نخواهد شد، بلکه لذت بردن از خدمات موجب افزایش وفاداری خواهد شد. اگر کلینیک یا مطب ها بتوانند با مراجعین و بیماران صمیمی شوند و به خواست بیمار گوش دهند موجب خواهند شد که آنان از این رابطه لذت ببرند. برای اینکه بیماران از خدمت لذت ببرد نباید هزینه محتمل شود. اگر خدمت ارائه شده از حد انتظار بیشتر باشد، موجب لذت بردن وی از این خدمت خواهد شد.
۶) نباید فراموش کرد که مراجعین حق انتخاب دارد. از آنجا که بازارها روز به روز بیشتر می شوند، هیچ کلینیکی نمی تواند در مورد وفاداری بیماران و مراجعین مطمئن باشد. بسیاری از مراجعین به ظاهر راضی به محض اینکه روزنه ای پیدا شود به کلینیک یا درمانگاه رقیب روی می آورند. هر کلینیک یا درمانگاهی که متوجه وجود فرصتی شود باید تماس های خود را با مراجعین و بیماران بیشتر و رابطه را تقویت نماید. یک تلفن به مشتری برای آگاهی از دیدگاه وی درباره خدمات می تواند رابطه را تقویت نماید. این کار میتواند به صورتخودکار و هوشمند از طریق تکنولوژی دکتر لینک صورت بگیرد.
۷) برای پی بردن به خواست بیماران و مراجعین به حرف های او گوش دهید. دوره ای که کلینیک ها و درمانگاه ها تصمیم می گرفتند چه کالایی را عرضه کنند و سپس آن را به مراجعین و بیماران تحمیل می کردند به سرعت به پایان می رسد. تنها راهی که می توان متوجه خواست مراجعین و بیماران شد این است که به حرف های آن ها گوش فرا دهیم. اگر کسی حرف بزند و ما به او گوش ندهیم، با ما خداحافظی خواهد کرد. ارتباط با بیمار بر پایه همین اصل قرار دارد. یکی از سریعترین راه ها برای از دست دادن مراجعین این است که آنها را نادیده گرفته و به آنها توجه نکنیم.
۸) درباره خدمات دیدگاه مثبت داشته باشید. کسانی که برای یک کلینیک کار می کنند باید در مورد آن کلینیک و خدمات آن همواره تصویر مثبتی به مراجعین و بیماران ارائه کنند.
۹) خود را به جای مراجعین بگذارید تا احساسات او را درک کنید. همیشه ارزش آن را دارد که خود را به عنوان مراجعین بدانید که به کلینیک یا مطب وارد می شود. همیشه خود را به جای مراجعین بگذارید و آنگاه بپرسید: آیا این کلینیک از ورود من استقبال به عمل می آورد؟ هر قدر بیمار را بیشتر درک کنید توازن بین بیمار و خدمات به صورتی در می آید که کفه ترازو به نفع مراجعین سنگین تر خواهد شد.
۱۰) یک تکنیک جدید بازاریابی را تجربه کنید و یا یک خدمت جدید ارائه دهید. شما نیز مانند هر کسب وکار دیگری روشهای بازاریابی خاص خود را دارید و به احتمال زیاد آنها را مدام تکرار می کنید. تعجبی ندارد که این روشها کهنه شوند! اگر راهی جدید را تجربه کنید، احتمال این بیشتر می شود که افراد جدید شما را آزمایش کنند؛ بنابراین به آدمهای جدید دست خواهید یافت. اگر خدمات تکراری و قدیمی را ارائه دهید، (و آنها را با روش های قدیمی تکراری بازاریابی کنید) قطعا با همان آدم های قدیمی مواجه خواهید شد. ارائه یک سرویس و مطلع ساختن افراد از آن راهی برای جذب مشتریان جدید خواهد بود. تکنولوژی دکتر لینک بر پایه اصول و اساس ماژول های CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری) می تواند شمارا در این امر مهم همراهی کند و برای جذب سرمایه بیشتر برنامه ریزی کند.
طراحی سایت دندان پزشکی یکی از روشهای ارائهی خدمات و اطلاعات و جذب مخاطبان برای پزشکان، دندانپزشکان، روانپزشکان، گروههای پزشکی، درمانگاهها، بیمارستانها، داروخانهها و سایر مراکز پزشکی و درمانی به شمار میرود.
برخی خدمات قابل ارائه در یک سایت پزشکی عبارتند از:
پزشکان در رشتههای مختلف میتوانند به صورت مجزا، خدمات بسیاری را به بیماران و جستجوگران آنلاین ارائه کنند. در اختیار داشتن یک سایت پزشکی خوب و جامع میتواند به عنوان ابزاری کارآمد در بازاریابی محتوایی به حساب آید.
طراحی سایت پزشکان بسته به شرایط موجود میتواند شامل بخشهای ذکر شده در قسمت قبل و بسیاری امکانات دیگر بر اساس نیاز بیماران و مخاطبان باشد.
از مهمترین نیازهای در سایتهای پزشکی، ثبت وقت یا نوبت برای زمان ملاقات با پزشک است. امکان مدیریت کامل روی زمانهای حضور، مدت استاندارد ویزیت، شرایط لازم برای درخواست نوبت، امکان دریافت وجه آنلاین، مشاهدهی گزارش نوبتهای ثبت شده و بسیاری امکانات سفارشی دیگر میتوانند در یک سایت طراحی شده ویژه پزشکان در نظر گرفته شوند.
معرفی محصولات تولیدی یا بازرگانی در حوزهی سلامت و پزشکی یکی دیگر از زیرمجموعههای سایتهای درمانی و سلامت به شمار میرود. نمایش و طبقهبندی محصولات و تجهیزات پزشکی به گونهای که مخاطبان بتوانند نیازهای خود را به آسانی بیابند و اطلاعات کافی و لازم را کسب کنند از نیازهای اساسی در این گروه به شمار میرود.
مراکز پزشکی، بیمارستانها، درمانگاهها و گروههای پزشکی با طراحی سایت، علاوه بر ارائهی خدمات سنتی با ارائهی خدمات آنلاین از جمله رزرو وقت آنلاین، پاسخدهی آنلاین و بسیاری خدمات ارزشمند دیگر، با مکانیزه کردن خدمت رسانی علاوه بر کاهش هزینهها، رضایت مراجعین را جلب نمایند.
داروخانهها نیز همانند سایر گروههای مرتبط با پزشکی خدمات مختلفی را میتوانند به صورت آنلاین ارائه نمایند. از آن جمله میتوان به پرسش و پاسخ دارویی، پیگیری وجود یا عدم وجود داروهای خاص، مشاورهی آنلاین و خدمات متداول دیگر که در جلب رضایت بیماران اثرگذار است، اشاره نمود.
داروخانهها از امکانی متفاوت نیز میتوانند بهرهمند شوند. فروش اقلام پزشکی و بهداشتی که به نسخهی پزشک نیاز ندارند از طریق راهاندازی فروشگاه اینترنتی برای داروخانهها امکانپذیر است.
طراحی سایتهای پزشکی که به طور مستقیم با پزشک خاص یا مجموعههای خاص در ارتباط نباشد و خدمات سلامت مانند مشاوره، آموزش و پرسش و پاسخ برای بیماران را به صورت آنلاین فراهم کند امکانپذیر است. بسیاری از بیماران پیش و پس از مراجعه به پزشک علاقمندند اطلاعاتی دقیق و مفید را به صورت اینترنتی کسب کنند. ایجاد سایتهای پزشکی که بتواند مشاورههای تخصصی و اطلاعات علمی را به صورت اینترنتی در اختیار این گروه از بیماران قرار دهد میتواند ابزاری خوب برای بازاریابی اینترنتی به شمار آید.
یکی از راههای موفقیت سایت پزشکی در جذب مخاطبان، تمرکز روی سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل است. هر چه جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل بهتر باشد، احتمال مراجعهی مخاطبان به سایت بیشتر خواهد شد. به همین منظور، توجه ویژه به بهینهسازی سایت یا سئو سایت میبایست از ابتدای کار طراحی سایت پزشکی مورد توجه قرار بگیرد. روکاوب آمادگی دارد همزمان با طراحی سایت، خدمات مشاوره سئو و بهینهسازی سایت برای سئو را به انجام برساند.
سفارش طراحی سایت پزشکان
روکاوب با در اختیار داشتن تجربیات متعدد در طراحی سایت پزشکان، طراحی سایت تجهیزات پزشکی و سایتهای اطلاعات پزشکی، بهترین همراه شما در طراحی سایتهایی در حوزهی سلامت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش طراحی سایتهای حوزه سلامت با ما تماس بگیرید.
منبع:وب سایت روکا وب
طراحی سایت پزشکی یکی از روشهای ارائهی خدمات و اطلاعات و جذب مخاطبان برای پزشکان، دندانپزشکان، روانپزشکان، گروههای پزشکی، درمانگاهها، بیمارستانها، داروخانهها و سایر مراکز پزشکی و درمانی به شمار میرود.
برخی خدمات قابل ارائه در یک سایت پزشکی عبارتند از:
پزشکان در رشتههای مختلف میتوانند به صورت مجزا، خدمات بسیاری را به بیماران و جستجوگران آنلاین ارائه کنند. در اختیار داشتن یک سایت پزشکی خوب و جامع میتواند به عنوان ابزاری کارآمد در بازاریابی محتوایی به حساب آید.
طراحی سایت پزشکان بسته به شرایط موجود میتواند شامل بخشهای ذکر شده در قسمت قبل و بسیاری امکانات دیگر بر اساس نیاز بیماران و مخاطبان باشد.
از مهمترین نیازهای در سایتهای پزشکی، ثبت وقت یا نوبت برای زمان ملاقات با پزشک است. امکان مدیریت کامل روی زمانهای حضور، مدت استاندارد ویزیت، شرایط لازم برای درخواست نوبت، امکان دریافت وجه آنلاین، مشاهدهی گزارش نوبتهای ثبت شده و بسیاری امکانات سفارشی دیگر میتوانند در یک سایت طراحی شده ویژه پزشکان در نظر گرفته شوند.
معرفی محصولات تولیدی یا بازرگانی در حوزهی سلامت و پزشکی یکی دیگر از زیرمجموعههای سایتهای درمانی و سلامت به شمار میرود. نمایش و طبقهبندی محصولات و تجهیزات پزشکی به گونهای که مخاطبان بتوانند نیازهای خود را به آسانی بیابند و اطلاعات کافی و لازم را کسب کنند از نیازهای اساسی در این گروه به شمار میرود.
مراکز پزشکی، بیمارستانها، درمانگاهها و گروههای پزشکی با طراحی سایت، علاوه بر ارائهی خدمات سنتی با ارائهی خدمات آنلاین از جمله رزرو وقت آنلاین، پاسخدهی آنلاین و بسیاری خدمات ارزشمند دیگر، با مکانیزه کردن خدمت رسانی علاوه بر کاهش هزینهها، رضایت مراجعین را جلب نمایند.
داروخانهها نیز همانند سایر گروههای مرتبط با پزشکی خدمات مختلفی را میتوانند به صورت آنلاین ارائه نمایند. از آن جمله میتوان به پرسش و پاسخ دارویی، پیگیری وجود یا عدم وجود داروهای خاص، مشاورهی آنلاین و خدمات متداول دیگر که در جلب رضایت بیماران اثرگذار است، اشاره نمود.
داروخانهها از امکانی متفاوت نیز میتوانند بهرهمند شوند. فروش اقلام پزشکی و بهداشتی که به نسخهی پزشک نیاز ندارند از طریق راهاندازی فروشگاه اینترنتی برای داروخانهها امکانپذیر است.
طراحی سایتهای پزشکی که به طور مستقیم با پزشک خاص یا مجموعههای خاص در ارتباط نباشد و خدمات سلامت مانند مشاوره، آموزش و پرسش و پاسخ برای بیماران را به صورت آنلاین فراهم کند امکانپذیر است. بسیاری از بیماران پیش و پس از مراجعه به پزشک علاقمندند اطلاعاتی دقیق و مفید را به صورت اینترنتی کسب کنند. ایجاد سایتهای پزشکی که بتواند مشاورههای تخصصی و اطلاعات علمی را به صورت اینترنتی در اختیار این گروه از بیماران قرار دهد میتواند ابزاری خوب برای بازاریابی اینترنتی به شمار آید.
یکی از راههای موفقیت سایت پزشکی در جذب مخاطبان، تمرکز روی سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل است. هر چه جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل بهتر باشد، احتمال مراجعهی مخاطبان به سایت بیشتر خواهد شد. به همین منظور، توجه ویژه به بهینهسازی سایت یا سئو سایت میبایست از ابتدای کار طراحی سایت پزشکی مورد توجه قرار بگیرد. روکاوب آمادگی دارد همزمان با طراحی سایت، خدمات مشاوره سئو و بهینهسازی سایت برای سئو را به انجام برساند.
سفارش طراحی سایت پزشکان
روکاوب با در اختیار داشتن تجربیات متعدد در طراحی سایت پزشکان، طراحی سایت تجهیزات پزشکی و سایتهای اطلاعات پزشکی، بهترین همراه شما در طراحی سایتهایی در حوزهی سلامت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش طراحی سایتهای حوزه سلامت با ما تماس بگیرید.
منبع:وب سایت روکا وب
امروزه ما اکثر نیاز های خود را در اینترنت و در میان وب سایت ها جستجو می کنیم ، پزشکان نیز می توانند با داشتن وب سایت شخصی و بهینه سازی سایت و کسب رتبه در گوگل در فضای مجازی در دسترس مخاطبین خود قرار گیرند و با به کار گیری امکاناتی مانند سیستم رزرو وقت آنلاین و بخشی از کار خود را به دست تکنولوژی بسپارند تا بخشی از کارشان سبک شود و لیستی آنلاین از وقت های رزور شده داشته باشند. همچنین می توانند رزومه خود و مقالات یا توصیه های پزشکی را در وب سایت قرار دهند.
طراحی وب سایت برای پزشکان باید به نحوی باشد تا کاربران نا آشنا به کامپیوتر نیز بتوانند به راحتی به امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت دسترسی داشته باشند ، همچنین بایستی در زمینه سئو (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر) قوی بوده تا بتواند مخاطبین بیشتری برای شما جذب کند زیرا ۸۰ درصد بازدید کنندگان وب سایت ها از طریق موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل وارد وب سایت ها می شوند.بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا نیز به طور قابل توجهی برای این زمینه موثر خواهد بود و می تواند باعث افزایش بازدید وب سایت و جذب مخاطب جدید شود همچنین به وسیله وب سایت می توانید با بیماران و نیازمندان توصیه های پزشکی به صورت مداوم ارتباط داشته باشید و به تعداد زیادی از آنها در کمترین زمان ممکن پاسخ دهید.
معرفی پزشک ، مطب یا کلینیک
ارائه ی خدمات و تخصص ها
پیدا کردن متقاضیان و بیماران
ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی
نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران
نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی
و
قابل ذکر است که امکان ارتقا سایت زمان سفارش و یا بعد از تکمیل طراحی سایت وجود دارد و پلن های طراحی سایت وینت هیچ محدودیتی در اضافه کردن امکانات ندارند و علاوه بر موارد ذکر شده شما تمام امکانات پایه سیستم مدیریت محتوا را در اختیار دارید.
۱- افزایش امکانات و ارتقا وب سایت در وینت هیچ محدودیتی ندارد و در هر زمان این امر امکان پذیر خواهد بود.
۲ – هاست ۵۰۰ مگابایت یکساله و دامنه .ir یکساله به تمام پلن ها به صورت رایگان تعلق می گیرد.
۳ – قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص دریافتی خواهد بود که ۳۰% ابتدا و ۷۰% انتهای کار مطالبه خواهد شد . بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت .