طراحی سایت پزشکی انلاین

شرکت طراحی سایت لیزارد وب با سال ها پژوهش در زمینه وضعیت موجود حضور پزشکان در اینترنت ، نیاز سنجی طراحی سایت پزشکی و طراحیوب سایت ویژه پزشکانو رفتار شناسی کاربران ، اقدام به ارائه پکیج های ویژه طراحی و پیاده سازی وب سایت ویژه پزشکان و طراحی سایت پزشکی ، دندانپزشکان و طراحی سایت پزشکان و مراکز درمانی نموده است.

طراحی وب سایت پزشکی

بنابراین برای پزشکانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق کاری خود را اطلاع رسانی نمایند داشتن یک سایت ضروری است. پزشکان باطراحی سایت پزشکی و طراحی سایت پزشکان می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر واقعی به بیماران نشان دهند و از این طریق اطمینان بیمار را نسبت به کار خود جلب نمایند. علاوه براین، هدف از طراحی سایت پزشکی را می توان پاسخگویی به یک سری از سوالات اولیه ی بیماران دانست و با در اختیار قرار دادن آخرین دستاوردهای پزشکی، افراد را در جریان قرار داد.

طراحی سایت پزشکی ما کاملاً داینامیک بوده و همگی مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (CMS) لیزارد وب می باشند . مدیریت محتوا و به روزرسانی درطراحی سایت پزشکی ، توسط خود پزشک به راحتی قابل انجام است ، البته در صورت درخواست پزشک در طراحی سایت پزشکی به روز رسانی مطالب و اطلاعات وب سایت و تولید و توسعه محتوای آن توسط واحد پشتیبانی این مجموعه انجام می پذیرد.

منبع:lizard-webdesign

طراحی وب سایت پزشکان./.

امروزه وب سایت اختصاصی و مستقل برای پزشکان معتبر ترین و شایسته ترین نوع حضور پزشک در فضای مجازی است. در واقع وب سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله ، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک تری با بیماران داشته باشد.
معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.
طراحی سایت ویژه پزشکان توسط شرکت سارگون این اطمینان را به پزشک می دهد که وب سایتی قدرتمند، ساده و زیبا در اختیار خواهد داشت.

برخی از ماژول ها و امکانات طراحی وب سایت پزشکان :

  1. ایجاد گالری تصاویر با امکان گروه بندی در سایت
  2. ثبت و مدیریت مقالات و اخبار پزشکی
  3. امکان پرسیدن سوال توسط بازدیدکنندگان و پاسخ توسط پزشک
  4. امکان تعریف اسلاید شو
  5. امکان نمایش ویدئو در سایت
  6. دریافت پیام از کاربران و پاسخ به پیامهای خصوصی رسیده
  7. امکان معرفی لینک های مفید در سایت
  8. نمایش نشانی مطب و ساعت کاری مطب
  9. امکان درخواست نوبت دهی اینترنتی توسط اعضاء
  10. نمایش آدرس مطب بر روی نقشه
  11. قسمت سوالات متداول
  12. قسمت معرفی کتاب
  13. معرفی پزشکان ومراکز همکارجستجوی پیشرفته و هوشمند
  14. نمایش لینک صفحات پزشک در شبکه های اجتماعی
  15. کاملا قابل توسعه

منبع:sargonco.com

طراحی سایت پزشکان..///

امروزه ما اکثر نیاز های خود را در اینترنت و در میان وب سایت ها جستجو می کنیم ، پزشکان نیز می توانند با داشتن وب سایت شخصی و بهینه سازی سایت  و کسب رتبه در گوگل در فضای مجازی در دسترس مخاطبین خود قرار گیرند و با به کار گیری امکاناتی مانند سیستم رزرو وقت آنلاین و بخشی از کار خود را به دست تکنولوژی بسپارند تا بخشی از کارشان سبک شود و لیستی آنلاین از وقت های رزور شده داشته باشند. همچنین می توانند رزومه خود و مقالات یا توصیه های پزشکی را در وب سایت قرار دهند.

طراحی وب سایت برای پزشکان باید به نحوی باشد تا کاربران نا آشنا به کامپیوتر نیز بتوانند به راحتی به امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت دسترسی داشته باشند ، همچنین بایستی در زمینه سئو (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر) قوی بوده تا بتواند مخاطبین بیشتری برای شما جذب کند زیرا ۸۰ درصد بازدید کنندگان وب سایت ها از طریق موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل وارد وب سایت ها می شوند.بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا نیز به طور قابل توجهی برای این زمینه موثر خواهد بود و می تواند باعث افزایش بازدید وب سایت و جذب مخاطب جدید شود همچنین به وسیله وب سایت می توانید با بیماران و نیازمندان توصیه های پزشکی به صورت مداوم ارتباط داشته باشید و به تعداد زیادی از آنها در کمترین زمان ممکن پاسخ دهید. طراحی سایت پزشکان به صورت اختصاصی

امکانات پیش فرض درطراحی وب سایت پزشکان

معرفی پزشک ، مطب یا کلینیک
ارائه ی خدمات و تخصص ها
پیدا کردن متقاضیان و بیماران
ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی
نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران
نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی
و

قابل ذکر است که امکان ارتقا سایت زمان سفارش و یا بعد از تکمیل طراحی سایت وجود دارد و پلن های طراحی سایت وینت هیچ محدودیتی در اضافه کردن امکانات ندارند و علاوه بر موارد ذکر شده شما تمام امکانات پایه سیستم مدیریت محتوا را در اختیار دارید.

۱-  افزایش امکانات و ارتقا وب سایت در وینت هیچ محدودیتی ندارد و در هر زمان این امر امکان پذیر خواهد بود.
۲ – هاست ۵۰۰ مگابایت یکساله و دامنه .ir یکساله به تمام پلن ها به صورت رایگان تعلق می گیرد.
۳ – قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص دریافتی خواهد بود که ۳۰% ابتدا و ۷۰% انتهای کار مطالبه خواهد شد . بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت .

منبع:venet.ir

طراحی سایت پزشکی...

در دنیای امروز، ضرورت داشتن یک سایت برای هر شغل و حرفه ای، برای افراد جامعه یک امر جا افتاده به حساب می آید و اکثریت افراد بودن در شبکه ی اینترنت را یک امتیاز بزرگ می دانند. با توجه به این که جمعیت اینترنتی ایران از مرز 36 میلیون نفر گذشته است یعنی نزدیک به نیمی از جمعیت کل کشور از اینترت استفاده می کنند پس نمی توان از چنین جمعیت بزرگی در امر تبلیغات اینترنتی به سادگی عبور کرد.

بنابراین برای پزشکانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق کاری خود را اطلاع رسانی نمایند داشتن یک سایت ضروری است. پزشکان با طراحی وب سایت ویژه ی پزشکان می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر واقعی به بیماران نشان دهند و از این طریق اطمینان بیمار را نسبت به کار خود جلب نمایند. علاوه براین، هدف از طراحی سایت پزشکی را می توان پاسخگویی به یکسری از سوالات اولیه ی بیماران دانست و با در اختیار قرار دادن آخرین دستاوردهای پزشکی، افراد را در جریان قرار داد.

انواع طراحی سایت پزشکی توسط وب24

وب24 به عنوان یکی از شرکتهای با تجربه و قدیمی در زمینه طراحی سایت، نمونه سایت های زیر را در زمینه پزشکی طراحی نموده است:

  • طراحی سایت های نیازمندی
  • طراحی سایت اطلاع رسانی و آموزشی
  • طراحی سایت پزشکان

آیا مایلید تمام تخصص ها و مهارت هایی که در علم پزشکی دارا هستید به اطلاع کاربران سایت و بیماران برسانید تا با اطمینان بیشتری به شما مراجعه کنند؟

هر سایت پزشکی می تواند خدماتی از جمله موارد زیر را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهد:

  • معرفی پزشک
  • مقالات
  • سوالات رایج پزشکی
  • تعیین وقت قبلی به صورت آنلاین
  • اخبار پزشکی روز
  • گالری تصاویر با تصاویر واضح و حرفه ای (به عنوان مثال تصاویر مطب، تصاویر پزشک، تصاویر قبل و بعد از عمل و...)
  • بخش پرسش و پاسخ و ایجاد آرشیو از سوالات متداول
  • بخش مشاوره
  • نوبت دهی و رزرو آنلاین
  • ارتباط مناسب با بیماران و برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی
  • تماس با پزشک

در صورتی که تمایل دارید نظر بیماران را به خود جلب کنید و شناخته شوید، می توانید با طراحی یک سایت پزشکی به راحتی این کار را انجام دهید و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، در مقابل دیگر راه های هزینه بر مانند چاپ بروشور و تبلیغ در روزنامه های کثیرالانتشار، خود را به اکثریت مردم معرفی نمایید. برای تصمیم گیری در رابطه با این که کدام یک از خدمات معرفی شده برای سایت شما مناسب است و باید در طراحی و پیاده سازی سایت پزشکی شما در نظر گرفته شود، مواردی مانند اهداف خود و کاربری سایت، میزان آشنایی کاربران با خدمات پزشکی شما و سوابق درمانی و کاری خود را درنظر داشته باشید.
بررسی نمایید کدام ویژگی در شرایط فعلی ارتباط بهتری بین شما و کاربرانتان ایجاد می نماید، به طور خلاصه یک سایت موفق باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • کاربران هدف (افرادی که به دنبال دریافت خدمات مناسب پزشکی هستند) را به سمت خود جذب نماید
  • آنها را در سایت نگهدارد و بتواند اعتماد افراد را جلب نماید
  • کاربرانی که به سایت مراجعه کرده اند را به مشتری تبدیل نماید.

یکی از ویژگی های مهم سایت های طراحی شده توسط وب24 این است که مطابق با الگوریتم های گوگل طراحی می شوند. به همین جهت در صورتی که طراحی سایت شما با در نظر گرفتن الگوریتم های گوگل انجام شده باشد، می تواند کمک زیادی در زمینه سئو و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شما بکند، بنابراین افرادی که در گوگل عبارات مختلف را جستجو می کنند، می توانند سایت شما را مشاهده کنند و این موضوع در صورتی که بتوانید محتوای مناسب داشته باشید و اعتماد آنها را جلب کنید باعث خواهد شد که سایت شما گسترش پیدا کرده و بتواند افراد جدید را جذب کند.

منبع: web24.ir

اهمیت داشتن یک وب سایت

علم پزشکی ازجمله علومی است که سابقه چندانی درگذشته ندارد. درواقع اگر شما در صد و یا صدوپنجاه سال پیش دچار بیماری می‌شدید، احتمال زنده ماندن شما بسیار کم بود، چراکه در آن زمان‌ها اصلا دانش و آگاهی نسبت به بیماری و علل آن وجود نداشت و چه‌بسا بسیاری مواقع مردم مریضی‌های خاصی که عموما شیوع پیدا می‌کردند را نشانه بد و عقوبت کارهای خود می‌دانستند و به‌سادگی در برابر آن تسلیم می‌شدند. اما پیشرفت‌های علوم مختلف ازجمله علم پزشکی در قرون اخیر رشد بسیار صعودی به خود گرفت تا جایی که در حال حاضر برای بسیاری از بیماری‌ها که تا ۱۰۰ سال پیش بسیاری از کودکان در اثر آن‌ها جان خود را از دست می‌دادند، واکسن‌هایی تعبیه‌شده است و در سنین مختلف به افراد تزریق می‌شود تا در برابر این نوع بیماری‌ها واکسینه شوند.

طراحی سایت اختصاصی برای پزشکان

اگر شما دچار ناراحتی خاصی از ناحیه بدنی و حتی روحی روانی شوید، می‌توانید به‌ سادگی به پزشک متخصص مربوط به بیماری خود که سال‌ها در آن حوزه مطالعه و تجربه داشته است مراجعه کنید و اقدام به تشخیص بیماری خود و درمان آن نمایید.اما نکته مهمی که وجود دارد این است که شاید از دیدگاه یک پزشک، زندگی سالم و در صورت وقوع بیماری تشخیص و رفع آن بسیار راحت‌تر از ایام گذشته باشد، بازهم مشکلاتی برای بیماران وجود دارد.

با وجود گسترش و تخصصی شدن پزشکان، بازهم افراد هنگام ناراحتی خاص ابتدا به خانواده خود مراجعه کرده و سعی در درمان سنتی و خانگی آن می‌کنند. در صورت عدم حل خیلی‌ها به دنبال پرسش از دیگران برای راه‌های درمانی بدون مراجعه به پزشک می‌گردند. برخی‌ها نیز در صورت حاد شدن شرایطشان نهایتا به یک پزشک عمومی مراجعه می‌کنند؛ اما نکته مهم این است که بازهم دانش افراد درباره علم پزشکی و ملزومات لازم و به‌خصوص اقدامات پیشگیرانه لازم برای سلامتی را نمی‌دانند.

طراحی حرفه ای سایت پزشکی

افراد اطلاعات خاصی درباره تخصصی‌های پزشک نمی‌دانند. درباره خواص درمانی غذاها اطلاع چندانی ندارند؛ و این موضوع می‌تواند سبب عدم استفاده مناسب از جامعه پزشکان شود.اگر شما یک پزشک هستید شاید به دنبال ارتباط بیشتر با مردم باشید. نه‌تنها ارتباط با بیماران بلکه مشاوره با همه افراد جهت آگاهی بخشیدن به آن‌ها در حوزه‌های مختلف پزشکی. شاید به دنبال معرفی خود و تخصص خود باشید؛ و یا شاید یک پزشک بسیار پرمشغله باشید که به دنبال راهی برای مدیریت بهتر نوبت‌گیری و ویزیت بیماران خود هستید؛ اما آیا راهی برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود دارد؟

آیتم های تخصصی طراحی سایت پزشکی و پزشکان | طراحی حرفه ای سایت

یک وب‌سایت تخصصی پزشکی داشته باشید

دنیای امروز دنیای دیجیتال و فناوری اطلاعات است. بسیاری از راه‌های سنتی برای به انجام رساندن کارها درگذشته جای خود را به راه‌های سریع و آسان اینترنتی داده‌اند. شما هم بتوانید از این ظرفیت عظیم استفاده کنید. برای این کار کافی است یک وب‌سایت تخصصی پزشکی داشته باشید؛ اما یک وب‌سایت تخصصی پزشکی چگونه وب‌سایتی است؟

طراحی وب سایت پزشکی و پزشکان در ساده‌ترین حالت می‌تواند دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • ظاهر گرافیکی زیبا و متناسب با فضای پزشکی و درمان و سلامتی
  • امکان معرفی کاملا خود و زمینه و تخصص کاری
  • امکان ارائه تقویم کاری مشخص‌کننده زمان و مکان حضور خود در مطب یا بیمارستان‌ها
  • امکان طراحی سامانه اینترنتی برای رزرو هفتگی نوبت به‌صورت اینترنتی با امکان پرداخت الکترونیکی
  • امکان ارائه مقالات و محتواهای آموزشی پزشکی در حوزه‌های مختلف
  • امکان ارائه آخرین اخبار و دستاوردهای پزشکی
  • امکان ایجاد قسمتی جهت مشاوره و پاسخ به سوال کاربران
  • امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی برای ارائه محصولات پزشکی مرتبط
  • امکان مدیریت افراد و بیماران در قالب پروفایل‌های اینترنتی
  • و…

بنابراین شما به‌عنوان یک پزشک با داشتن یک وب‌سایت تخصصی پزشکی، می‌توانید علاوه بر گسترش کار خود، خدمات خود را نیز به افراد بیشتری از جامعه ارائه دهید؛ اما آیا طراحی سایت با مولفه‌های ذکرشده برای کاربرد شما کافی است؟

ملزومات فنی یک وب‌ سایت خوب

برای داشتن یک طراحی سایت کامل، علاوه بر طراحی و پیاده‌سازی مولفه ها و ویژگی‌های تخصصی مربوط به پزشکی که به برخی از آن‌ها اشاره شد، طراحی سایتشما باید دارای یکسری ویژگی‌های فنی به‌مراتب مهم‌تر باشد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

طراحی بهینه ( سئو ):

به‌منظور گسترش فعالیت‌های اینترنتی خود از طریق وب‌سایت، شما نیاز به یک وب‌سایت پزشکی پربازدید دارید. برای این کار راه‌های متفاوتی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها طراحی بهینه وب‌سایتتان برای موتورهای جستجو است. درصورتی‌که فعالیت‌های خاصی را که تحت عنوان سئو از آن‌ها یاد می‌شود، بر روی وب‌سایتتان انجام دهید، هنگام جستجوی مطالب پزشکی، وب‌سایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی نظیر گوگل نمایش داده می‌شود. این امر سبب افزایش بازدید از سایت شما می‌گردد چراکه عمده ترافیک ورودی به وب‌سایت‌ها از طریق موتورهای جستجو هدایت می‌شود.

سرعت:

باوجود هزاران وب‌سایت مشابه، تصور کنید اگر وب‌سایت شما هرچند هم که کامل و بی‌نظیر، اما کند باشد. در این صورت کاربر به‌هیچ‌وجه منتظر کامل لود شدن محتوای وب‌سایت شما نمی‌شود و به وب‌سایت دیگری مراجعه می‌کند؛ بنابراین سریع بودن وب‌سایتتان نیز بسیار اهمیت دارد.

طراحی ریسپانسیو:

یکی دیگر از موارد فنی که باید در طراحی وب‌سایت شما اعمال شود، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا است. این بدان معنا است که کاربران با دستگاه‌های مختلف نظیر موبایل و یا تبلت، محتوای مناسب و متناسب با اندازه صفحه‌نمایش دستگاهشان را دریافت کنند. بنابراین برای داشتن یک وب‌سایت پزشکی خوب و کارا، علاوه بر مسائل تخصصی مربوط به حوزه پزشکی باید توجه ویژه‌ای نیز به مسائل فنی یک وب‌سایت کرد؛ بنابراین به‌منظور پیاده‌سازی مناسب این موارد، پیشنهاد می‌شود که طراحی وب‌سایتتان را به یک طراح ماهر و باتجربه بسپارید تا با تمرکز بر حوزه پزشکی و دوری از موارد فنی مربوط به طراحی وب‌ سایت، یک سایت کامل و آماده را تحویل گرفته و از آن بهره گیرید. برای اطلاع از جزئیات طراحی وب سایت پزشکی با کارشناسان گروه سایت سازان در ارتباط باشید.

منبع:وب سایت سایت سازان