مشاوره برندینگ و بازاریابی ویژه مراکز پزشکی و درمانی

مشاوره برندینگ پزشکی ، بازاریابی برای پزشکان مراکز پزشکی، بیمارستانها یک خدمت حرفه ای و تخصصی بوده که توسط گروه مشاورین مدیریت بهسا ارائه می گردد. حوزه پزشکی و درمانی برخلاف سایر حوزه های کسب و کار دارای ویژگی های خاص بوده و عمدتا پزشکان نمی توانند خدمات خود را مانند سایر مراکز تجاری معرفی و تبلیغ کنند. ایجاد اعتماد در مشتریان و پایه گذاری یک برند که حس اطمینان را در بیماران و مراجعه کنندگان ایجاد کند نیازمند روش های تخصصی و برنامه ریزی های خاص بوده که با دیگر کسب و کارها کاملا متفاوت است. گروه مشاورین مدیریت بهسا با سالها تجربه در زمینه بازاریابی و برندسازی مراکز پزشکی خدماتی چون استانداردسازی مراکز پزشکی، آموزش رفتار سازمانی و بازاریابی به کارکنان، آموزش شیوه های ارتباط با مشتری، همچنینپرسنال برندینگ پزشک و بازاریابی اینترنتی را ارایه نماید.

گروه مشاورین مدیریت بهسا آمادگی دارد علاوه بر برنامه ریزی و مشاوره، خدمات خود را بصورت اجرایی و پیاده سازی در کلیه شهرهای کشور ارایه نموده و پزشکان و مدیران مراکز درمانی بدون دغدغه های اجرایی خدمات شایسته ای را در این حوزه ها دریافت نماید.

همچنین گروه مشاورین مدیریت بهسا به عنوان اولین و تنها مرکز مشاوره مدیریت در زمینه توریسم سلامت آماده ارائه خدمات جذب گردشگران سلامت و همچنین آموزش پرسنل جهت ارائه خدمات در حوزه سلامت در سطح بین المللی می باشد.

 

منبع:گروه مشاورین مدیریت بهسا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.