طراحی سایت اصفهان پزشکی

تلاش بشر برای درمان بیماری‌ ها و آسیب‌ ها از دوران پیش از باستان وجود داشته است. از دوران  ما قبل تاریخ ، دورانی پیش از اختراع خط ، دوران مصر باستان تا  دوران پزشکی مدرن ،بشر  همواره  سعی کرده است با استفاده از امکانات و پیشرفت تکنولوژی برای تسهیل  خدمت رسانی  به همنوعان خود  در برهه های زمانی مختلف قدم بردارد.

حرفه پزشکی در قرن نوزدهم در پی پیشرفت‌ های سریع علم و رویکردهای نوین پزشکان دستخوش تغییر شد.  یکی از تکنولوژی هایی که به علم پزشکی  کمک شایانی نموده است،  رایانه و برنامه نویسی بوده است. سایت ها و برنامه های زیادی در زمینه انتشار تازه های پزشکی، تشخیص بیماری ها و …  تا کنون   نوشته شده است.

ما در قرن بیست  و یکم  زندگی میکنیم، قرنی که زندگی بدون اینترنت امکان پذیر نمی باشد. حال یک پزشک در قرن بیست و یکم نمی تواند مانند قرون وسطی در مطب خود بنشیند و منتظر مشتریان بنشیند. در ایران ، پزشکان  خیلی کمی هستند که سایت پزشکی و شخصی خود را داشته باشند.  برای اینکه بین همکاران خود موفق تر و  متفاوت تر باشید تا دیده شوید، تیم طراحی سایت اصفهان پیشنهادات خوبی برای شما دارد.

طراحی سایت برای پزشکان اصفهان، به کمک پزشکان آمده است، تا با داشتن سایت پزشکی، با دنیا ارتباط برقرار کند و تخصص های خود را به دنیا بشناساند.

وقت رایگان است، اما بسیار قیمتی! نمی توانید صاحبش باشید ، اما می توانید از آن استفاه کنید.

تصور کنید روزانه بیماران زیادی  به مطب شما مراجعه می کنند، تا  با تعیین وقت قبلی، مشکلات و بیماری شان را با شما در میان بگذارند، که این امر  خود زمان بر است . بیماران محترم می توانند با سیستم  رزرواسیون  آنلاین   که تیم طراحی سایت اصفهان  طراحی کرده است،به راحتی و غیر حضوری تمام زمان های آزاد پزشک را مشاهده کرده و رزرو خود را انجام د هند. همچنین ، کاربران وبسایت شما می توتانند بصورت آنلاین حق ویزیت خود را بپردازند.

طراحی سایت اصفهان پزشکی

یا اگر علاقه دارید که دانسته ها و تجربیات، تکنولوژی و تازه های علم پزشکی را  در دنیای مجازی  نشر دهید، می توانید مقالات و اخبار پزشکی را در سایت خود قرار دهید، تا کاربرانی که در مورد چنین موضوعاتی جستجو انجام می دهند، از تجربیات و  اطلاعات شما بهره ببرند. در  بخش گالری تصاویر و گالری فیلم نیز، تصاویر و  کلیپ های علمی را می توانید در سایت خود قرار دهید.

هم چنین می توانید  خود را  به دنیا بشناسانید، به این صورت که  رزومه خود را در سایت پزشکی  خود قرار دهید تا مشتریان قبلی شما و کاربران اینترنتی ، شمارا بشناسند و با تخصص های شما آشنا شوند.

فرض کنید بیماری  تنها  نام شما را  می داند، و می خواهد  به مطب شما مراجعه کند، یا  ادرس مطب شما تغییر کرده است و مشتریان قبلی شما می خواهند به مطب شما با ادرس جدید مراجعه کنند، در این صورت چه باید کرد؟  با استفاده از قسمت معرفی مطب  و درباره ما  نیز،  در شناساندن مطب خود به مشتریان  کمک کنید. شما می توانید نقشه  محل کار خود را در سایت خود قرار دهید، و راه های تماس ، ادرس خود را در قسمت  تماس با ما  مشکل را حل کنید.

طراحی سایت اصفهان، امکاناتی نظیر مشاوره رایگان را نیز  در اختیار جامعه پزشکی  قرار داده است.  به این صورت که هربیمار در قسمت مشاوره ، سوال خود را، که شاید سوال بسیاری از کاربران باشد مطرح می کند، و پزشک نیز سوالات مطرح شده را پاسخ می دهد.

امکانات وبسایت پزشکی

طراحی سایت صفحه معرفی پزشک و رزومه
طراحی سایت صفحه اخبار و تازه های پزشکی

طراحی سایت صفحه  رزرواسیون انلاین

طراحی سایت صفحه  عضویت در سایت

طراحی سایت صفحه پرونده الکترونیکی بیماران

طراحی سایت صفحه پرسش و پاسخ

طراحی سایت صفحه گالری تصاویر و فیلم

پرونده الکترونیکی بیماران در  سایت پزشکی ،یکی از امکاناتی است که بسیار مفید بوده و هم به پزشک و هم به بیماران یاری می رساند.
شما می توانید با استخدام یک منشی برای وارد کردن اطلاعات کاربران درسایت ،به جای وارد کردن اطلاعات درپرونده های کاغذی،  به سادگی اطلاعات بیماران را مدیریت کنید ، درهرکجا که باشید به پرونده آنان دسترسی داشته باشید و  خیالتان راحت باشد که هیچ گاه گم یا خراب نمی شوند. کاربران و بیماران نیز با عضویت و  با داشتن  نام کاربری و گذرواژه میتوانند به پرونده پزشکی خود دسترسی داشته باشند.

تیم طراحی اصفهان آماده است تا  وبسایت پزشکی شما را  با بهترین کیفیت طراحی کند، سایر امکانات  که می توانند  به موارد فوق الذکر اضافه شوند،  در جلسه مشاوره برای شما تبیین خواهد شد.

 منبع:آذین وب

راه‌حل جذب بیمار در دوران کسادی کار دندان‌پزشکی چیست؟

شکستن تعرفه‌ها، رقابتی بدون برد

احتمالاً هر دندان‌پزشکی، تجربه گذراندن ماه‌هایی را داشته است که تلفن مطبش کمتر به صدا در می‌آید. ‌پزشکان بالینی می‌توانند برای پیش‌بینی وضعیت مطب خود در ماه‌های مختلف سال، بر روی بیماری‌های فصلی شایع در طول سال حساب باز کنند. برای مثال زمستان و پاییز، فصل‌های سرماخوردگی و آنفولانزا هستند و تابستان با خودش مسمویت، آلرژی و حوادث ورزشی را به همراه می‌آورد. به همین دلیل، پزشکان بالینی در اوقاتی از سال حجم کار بیشتری دارند، اما خیلی نادر است که کارشان در بعضی فصل‌ها به کسادی برود.
اما دندان‌پزشکان از این پیش‌بینی محروم هستند و به غیر از روزهای پایانی سال، زمان دیگری نیست که بتوان افزایش مراجعه بیماران به مطب حساب کرد. چه اینکه همیشه تعطیلات میان هفته و رخدادهای جوی و فصلی به شکل موقتی روی تعداد بیمارانشان تاثیر می‌گذارد و گاه بیشتر از یک هفته کار آنها را به کسادی می‌کشاند.

وقتی دندان‌پزشکان راه را اشتباه می‌روندشما چند وقت یک‌بار تبلیغ پزشکان را می‌بینید؟ احتمالاً خیلی کم، آن هم در مورد لیزر، جراحی‌های پلاستیک مینور و جراحی‌های زیبایی.هرچند از طریق مشاوره بازاریابی ویژه ی جراحی پلاستیک یا مشاوره بازاریابی ویژه ی جراحی زیبایی میتوان به سطح گسترده ای رسید.
حال دندان‌پزشکان چند وقت یک‌بار تبلیغ می‌کنند؟ خیلی بیشتر؛ گاهی هر ماه.
این همان جایی است که دندان‌پزشکان راه را اشتباه می‌روند. چرا که همه رقبایشان هم همین کار را انجام می‌دهند و این الگو مانند این است که همه آن‌ها می‌خواهند از یک حوضچه کوچک و محدود ماهی بگیرند. دندان‌پزشکان اغلب قیمت‌هایشان را برای جبران کمبود بیمار کاهش می‌دهند. رقیبانشان هم همین‌کار را می‌کنند و در نتیجه بازار درگیر رقابت کاهش تعرفه می‌شود. بنابراین برای پیروز شدن در این رقابت، باید پشتوانه مالی قوی داشته باشید.
در چنین بازاری، دندان‌پزشکان باید سخت‌تر کار کنند و درمان‌های ارزان بیشتری مانند درمان‌هایی که در یک مرتبه ملاقات تمام می‌شوند را انجام بدهند یا با تعرفه‌های پایین بیمه‌ها کار کنند.

attracting-patients3چرا باید تبلیغات قدیمی را کنار گذاشت؟اگر راه رقیبانتان را دنبال کنید، شانس و استثناء‌ها و همچنین سرمایه‌ عامل، درآمد، بیمارانتان و در نهایت حتی مطبتان را از دست می‌دهید.
اگر شیوه کار اغلب دندان‌پزشکان را تحلیل کنید، می‌بینید که آنچه آنان انجام نمی‌دهند، از آنچه انجام می‌دهند مهم‌تر است! دندان‌پزشکان با تبلیغ کردن، به جای اینکه خودشان بیمارانشان را گزینش کنند، به تعقیب بیمار می‌روند تا او را به دست بیاورند. این در حالی است که آنان می‌توانند دلایلی که دوست دارند را به بیمار ارائه کنند تا او، آن‌ها را انتخاب کند.
بسیاری از دندان‌پزشکان، تألیفات و تحصیلات یا ادامه تحصیل خود را در سایتشان اعلان عمومی می‌کنند. شاید اگر بدانید این کار هیچ تأثیری روی جلب بیماران ندارد شگفت‌زده شوید، چرا که آنان تفاوت دانشگاه‌ها را از هم تمییز نمی‌دهند و وقتشان را برای خواندن تألیفات شما صرف نمی‌کنند. برای بیمارانتان مهم نیست که شما چه فلوشیپی دارید.به طور خلاصه باید بگوییم در نظر بیماران، دندان‌پزشکان از صلاحیت علمی کافی برخوردار هستند و دلیلی ندارد شما با اعلان تحصیلات یا مدارکتان آن‌ها را تحت تأثیر قرار بدهید. درواقع در رقابتی که همه می‌خواهند بگویند: “من هم مانند بقیه این صلاحیت‌ها را دارم.” هیچ کس دوام نمی‌آورد.

راه حل کسادی مطب در ماه‌های بد سالاگر می‌خواهید خود را از رقابت با سایر دندان‌پزشکان برهانید، باید در نظر بیمارانتان چیزی بیشتر از یک دندان‌پزشک ارزان‌قیمت جلوه کنید. شما باید باعث شوید آنان دوست داشته باشند به مطبتان بیایند و به شما اعتماد کنند.
وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه وب‌سایت شخصی، مشاوره بازار یابی ویژه پزشکان از جمله ابزارهای تبلیغاتی هستند که باعث می‌شوند پایتان را از مطبتان بیرون بگذارید و فراتر بروید. نکته مهم این است که این شیوه‌های تبلیغ مانا هستند و از تبلیغات گاه به گاه، تأثیر پایدارتری دارند.
باید بکوشید بیمارانتان شما را از پشت ماسکتان، به عنوان یک فرد عادی و یک انسان قابل اعتماد بشناسند و این کار را با نوشتن مطالب سرگرم‌کننده، آگاهی‌بخش و مفاهیم تخصصی دندان‌پزشکی که برای سطوح تحصیلی مختلف مناسب باشند انجام بدهید. نکته مهم این است که سعی کنید در نوشتن این مطالب، دوباره درگیر رقابت با همکارانتان نشوید و مطالبی بنویسید که برای بیمارانتان مفید باشند.با انجام این کار ها می توانید به جذب بیماران جدید کمک کنید.
البته اگر تصمیم دارید روش فراخوانی بیمار را از تبلیغات سنتی و رایج به این شیوه‌ای که ذکر شد تغییر بدهید، به یاد داشته باشید که این روش، پروسه‌ای نیست که بتوان نتایج آن را به سرعت مشاهده کرد و احتمال آنکه در ماه‌های اول پس از این تغییرات، شاهد افزایش چشم‌گیری در تعداد بیماران خود باشید کم است. بلکه استفاده از راه‌های ارتباطی با بیماران، یک روش دیربازده، اما باثبات است.


منبع: dentistrytoday.com

گرداورنده:وب سایت دندانه

طراحی وب سایت همیار سیستم

در جامعه بهداشتی-درمانی کنونی، برخورداری از یک وب سایت حرفه ای، امتیازی غیر قابل انکار برای پزشکان محسوب می شود. 
در حال حاضر بسیاری از کاربران برای تصمیم گیری و کسب اطلاعات بیشتر به صفحات وب در دنیای مجازی مراجعه می نمایند؛ در واقع اینترنت نقش مهمی را در جلب اعتماد بیماران و ایجاد یک کانال ارتباطی میان او و پزشک ایفا می کند. همیار افزار با طراحی  وب سایت اختصاصی پزشکان که حاصل تجربه، زیبایی شناسی و مفاهیم بازاریابی است، شما را به تجربه رقابت در دنیای پزشکان مجازی دعوت می نماید.
در همیار افزار، دانش و تجربه خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد محیطی کاربرپسند و برخورداری از امکانات مورد نیاز بیماران، شعار مشتری مداری را به تحقق برسانیم و بی شک طراحی گرافیک متناسب با تخصص هر پزشک نیز در این راستا گامی اساسی و غیر قابل انکار خواهد بود. در مرحله بعد، تخصص شما در میان وب سایت های مرتبط بررسی و مطالعه می شود و در این زمنیه پیشنهاداتی با هدف محتواسازی و بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جست (سئو)و ارائه خواهد شد.
هدف نهایی ما از ایجاد یک وب سایت، گذشته از آگاهی دادن به افراد جامعه، ورود بازدید کننده آنلاین به مطب و در اصطلاح تبدیل بازدید کننده بالقوه به بیمار درون مطب است که بی شک در این راستا در درجه اول محتوای مقالات شما و سپس مشاوره و پیشنهادات همکاران ما نقش کلیدی در این زمینه خواهند داشت. سرویس های ارائه شده در طراحی وب سایت همیار سیستم:

1-طراحی وب سایت سفارشی:
در این بسته، قالب وب سایت خط به خط متناسب با سلیقه و نظر شما طراحی خواهد شد. در این طراحی کاملا اختصاصی، مشاوران همیار افزار کنار شما هستند و در تمامی زمینه ها با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، همیار شما خواهند بود.

2-قالب آماده:
در این بسته، از سوی متخصصین تیم همیار افزار با توجه به نوع تخصص پزشک، چندین قالب آماده ارائه خواهد شد و در نهایت با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته های وی، قالب نهایی به کمک ماژول ها و قالب های آماده طراحی خواهد شدمنبع:وب سایت همیار سیستم

راهکارهایی برای جذب بیماران جدید از طریق تبلیغات اینترنتی

 

social-media

بیماران فضای مجازی را شما درمان کنید!

روی آوردن دندان‌پزشکان به تبلیغات اینترنتی، ۲ دلیل دارد. اول اینکه در حال حاضر، افراد به موتورهای جستجو مانند گوگل به عنوان یک منبع اطلاعاتی اطمینان می‌کنند. دوم اینکه بسیاری از آن‌ها، از طریق شبکه‌های اجتماعی، از دوستانشان می‌خواهند متخصصین مورد نیازشان را به آن‌ها معرفی کنند. بنابراین، ضروری است که شما هم دست به کار شوید و برای ساختن برند خود در دنیای مجازی و حقیقی وقت بگذارید.
حال بیایید راه‌های مختلف تبلیغات اینترنتی که می‌توانید از طریق آن‌ها بیماران بیشتری را به مطب خود بخوانیدو چگونگی حفظ بیماران موجود را با هم بررسی کنیم.

سایت بهینه داشته باشیدحال اگر شما یک سایت دارید، بدانید که گوگل به دنبال این است که موضوع آن چیست؟ بنابراین اگر پس از ماه‌ها، هنوز بر صفحه اول سایتتان عبارت «خوش آمدید.» یا «کلینیک دندان‌پزشکی…» نقش بسته باشد، نباید انتظار داشته باشید با افرادی که سایت خود را با آخرین اطلاعات دندان‌پزشکی به روز می‌کنند رقابت کنید. البته این طبیعی است، چون شما دندان‌پزشک هستید و بهینه‌سازی سایت را در دانشگاه نیاموخته‌اید، پس خوب است که در این مورد از کارشناسان مربوطه کمک بخواهید و مشاوره بازاریابی ویژه ی پزشکان ،مشاوره بازاریابی ویژه ی دندان پزشکان و..... با آنها داشته باشید.

اطلاعات سایتتان را تغذیه کنیدانسان ذاتاً تشنه دانستن است. مخصوصاً اگر پای موضوعات پیچیده‌ای مانند دندان‌پزشکی درمیان باشد. از آنجایی که افراد به‌ندرت وقت و تمایل خواندن متون طولانی علمی را دارند، خوب است که شما به شیوه‌ای قابل هضم این اطلاعات را به آن‌ها ارائه بدهید. برای این کار می‌توانید راهکارهای زیر را به کار ببندید:
۱.اینفوگرافیک
اینفوگرافیک‌ها، بیشترین حجم اطلاعات را در کمترین فضای ممکن برای افراد به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید بسیاری از اطلاعات دندان‌پزشکی را از این طریق به بازدیدکنندگان سایتتان ارائه بدهید و درضمن، این شیوه، راه بسیار خوبی برای افزایش دادن بازدیدکنندگان سایت شما است.
۲.ویدئو
به اشتراک گذاشتن ویدئو در یوتیوپ [و یا آپارات]، شیوه خوبی برای نشر دادن فعالیت‌های دندان‌پزشکی شما در فضای مجازی است. چرا که به این طریق، شما می‌توانید کارهای کلینیکی منحصر به فرد خود را به مخاطبین نشان بدهید. اگرچه این کار قدری وقت و انرژی از شما می‌گیرد، اما ترافیک مراجعات به سایتتان را بسیار زیاد خواهد کرد. استفاده از موضوعاتی که با کلمه «چگونه…» شروع می‌شوند، باعث می‌شود بازدید از ویدیوی شما افزایش یابد. همچنین قرار دادن ویدیو در سایت، به SEO کمک می‌کند.

بازدیدکنندگان محلی را جذب کنیداگر شما نام خود را در لیست کسب و کار محلی گوگل و Bing وارد نکرده‌اید، بدانید که این یک الزام است. خبر خوب این است که این سرویس‌ها، رایگان هستند و اطلاعاتی که شما در آن‌ها وارد می‌کنید، در جستجوی افراد بر روی نقشه به نمایش درمی‌آید. موضوع مهم دیگر، این است که در سایت خود ترتیبی اتخاذ کنید که اطلاعات تماس و آدرس ای‌میل افرادی که به سایت شما رجوع می‌کنند را جمع‌آوری کنید تا با آن‌ها در ارتباط باشید.

پول بدهید تا برنده شوید!آسان‌ترین راه برای اینکه در صفحات اول جستجوهای گوگل قرار بگیرید، این است که برای بهینه کردن سایت خود پول پرداخت کنید. مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شوند سایت شما بهینه شوند، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و انتخاب موقعیت جغرافیایی صحیح است. چرا که بیماران، پزشکانی که نزدیک به محل زندگی خود هستند را جستجو می‌کنند. در ضمن، برای مثال اگر شما یک ارتودنتیست هستید، نیاز به بیمارانی ندارید که عبارت جرم‌گیری را جستجو می‌کنند.
اگر خودتان نویسنده خوبی نیستید، از نویسندگان حرفه‌ای کمک بگیرید. این روزها بسیاری از افراد در اینترنت به دنبال اطلاعات علمی هستند و اگر این اطلاعات در سایت شما موجود باشد، احتمال جذب آن‌ها به مطبتان هم به وجود می‌آید.

شبکه‌های اجتماعی را به کار بگیرید
شبکه‌های اجتماعی در صورتی که در آن‌ها به دنبال این باشید که ببینید دیگران چه می‌کنند و چه اطلاعاتی انتشار می‌دهند، فقط وسیله‌ای برای اتلاف وقت هستند، اما اگر اطلاعات مربوط به حرفه خود را در این شبکه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید و امکانی برای پرسش و پاسخ با بیماران فراهم آورید، احتمال جذب بیماران جدید و جذب بیماران بیشتر به مطب را ایجاد کرده‌اید.

پروفایل منحصربه فرد داشته باشید
حتی اگر نمی‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید، حداقل اطمینان حاصل کنید نامی که در فیس‌بوک و توئیتر برای کلینیک خود انتخاب کرده‌اید، مشابه دندان‌پزشک دیگر نباشد تا این شانس خود را هم از دست ندهید.
منبع: dentistryiq

گرداوری:dandane.ir

طراحی سایت پزشکی//.

معرفی وبسایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی و مراکز درمانی سایت هایی هستند جهت معرفی پزشکان و برای ارتباط نزدیک تر با بیماران .در طراحی سایت پزشکی طراحی ظاهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امروزه بخش بزرگی از مردم برای بررسی مسائل و مشکلات خود، ابتدا به جستجوی آنلاین در دنیای مجازی می پردازند.

جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات پزشکی، نیازمند طراحی سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و … مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت پزشکی مختص حرفه ی خود از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

طراحی سایت پزشکان، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند و بتوانند به راحتی با سایت ارتباط برقرار کنند. طراحی سایت پزشکی باید به گونه ای صورت پذیرد که امکانات اصلی آن مانند رزرو وقت، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن طراحی سایت پزشکی کمک شایانی بنماید.

در طراحی سایت پزشکی، رنگ هر سایت با توجه به تخصص و حرفه ی هر پزشک و با بهره گیری از روانشناسی رنگ صورت می پذیرد.

شما به راحتی می توانید سایت پزشکی، مطب و یا کلینیک خود را در دنیای مجازی افتتاح کنید و با بیماران خود در دنیای مجازی همراه شوید. همیشه داشتن یک سایت خوب از نظر ظاهری ملاک اطمینان مشتریان است، شما می توانید با همکاری ما، به هر آنچه می خواهید برسید.

در زیر می توانید نمونه ای از طراحی سایت پزشکی ما را مشاهده کنید، برای بازدید از نمونه روی عکس زیر کلیک کنید.

pezeshki

ویژگی های منحصر به فرد سایت های پزشکی گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سایت:

  • معرفی کامل پزشک،  تخصص ها و تشریح سوابق دکتر
  • ظاهری حرفه ای و متناسب با کار هر پزشک
  • امکان پیاده سازی برای پزشکان و کلینیک های پزشکی، کلینیک های دنداپزشکی و کلیه مراکز درمانی
  • کاملا مدرن و زیبا با قابلیت Responsive (نمایش صحیح در موبایل ها و تبلت ها)
  • دارای فرم تماس با ما برای ارتباط با کاربران
  • فرم نوبت دهی اینترنتی
  • سیستم پرسش و پاسخ برای ارتباط هر چه بهتر دکتر با بیماران
  • امکان مدیریت کلیه قسمت ها توسط پنل مدیریتی سایت
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان سایت شما با امکان 10% تغییر سایت به صورت رایگان
  • و…

پکیج های وبسایت پزشکی

  • پکیج های آماده از قیمت های مناسبی برخوردارند و شما می توانید با کمترین هزینه ممکن سایت خود را برای ارتباط با بیماران خود راه اندازی کنید.این پکیج ها با مدت زمان کمتری (حداکثر 10 روز کاری) برای شما نصب و راه اندازی خواهند شد.
  • پکیج های اختصاصی که می تواند شامل امکانات اختصاصی هر پزشک در سایت باشد. اگر شما به جز مواردی که در لیست بالا اعلام گردید،امکانات بیشتری را از سایت خود می خواهید، درخواست امکانات مد نظر خود را برای ما ارسال کنید. پس از بررسی درخواست، برآورد هزینه و زمان جداگانه برای شما ارسال خواهد شد. در پکیج های اختصاصی پنل مدیریت سایت، به صورت کاملا اختصاصی برای هر پزشک طراحی شده و امکانات سایت با توجه به نیاز پزشک پیاده سازی می شود.

اهداف طراحی سایت پزشکی

به صورت خلاصه می توان اهداف طراحی سایت پزشکی را در زیر خلاصه نمود:

  • معرفی پزشک، مطب یا کلینیک
  • ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت
  • پیدا کردن متقاضیان و بیماران
  • ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی
  • نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران
  • نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی

این ها از جمله اهدافی هستند که می توان با طراحی سایت پزشکی و مختص پزشکان وطراحی وب سایت کلینیک های درمانی به آن رسید.

با استفاده از یک سایت پزشکی قوی می توان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی و ارتباط مستمر با آنها یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت پزشکی می توان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

 

موفقیت یک سایت پزشکی

نهایت موفقیت یک سایت پزشکی، ارتباط مستمر با بیماران قبلی و جلب بازدید کاربران جدید به سایت برای استفاده از خدمات پزشکی می باشد.

در صورتی که در طراحی سایت پزشکی بتوانیم روی کلمات هدف مورد نظر، رتبه سایت را آنچنان ارتقا بدهیم تا در صفحات ابتدایی گوگل مشاهده شود، هر روز شاهد ارجاع مشتریان و کاربران جدید از طریق سایت خواهیم بود.

گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با تجربه ی بسیار در این مورد و شناختن کلمات کلیدی هدفمند توانسته است در مسیریابی کاربران اینترنتی به سایت های هدف، پیشگام باشد.

اما نکته ی مهم بعد از جذب کاربران جدید و ارتباط موثر با کاربران قدیمی و یا مشتریان از طریق سایت، نگه داشتن آنها در محیط سایت است. برای این امر، امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و البته سرعت سایت اصلی ترین مسائلی است که باید به آنها توجه داشت.

به طور خلاصه موفقیت یک سایت پزشکی به دو عامل جذب مشتریان و بیماران جدید به صورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و سپس ارتباط مستمر و موثر با کاربران فعلی است.

هزینه طراحی سایت پزشکی

برای تعیین هزینه طراحی سایت پزشکی، مطب و یا کلینیک خود می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید و درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. جهت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره تلفن مشاوره تماس حاصل نمایید.

 

طراحی سایت

 منبع:3developers.ir