طراحی سایت پزشکان//

طراحی سایت پزشکان با هدف ارتقای سطح خدمات سلامت کشور و سهولت در ارتباط بیماران و مراجعین با پزشکان و افزایش آگاهی بیماران از خدمات پزشکی آغاز گردید. با توجه به این نکته که امروزه بسیاری از افراد نیازهای درمانی و اطلاعات پزشکی مورد نیاز خود را از طریق جستجو در وب سایت های پزشکی بدست می آورند، طراحی سایت اختصاصی پزشکان و حضور در اینترنت موجب رونق کسب و کار می گردد.

از امکانات ویژه طراحی سایت پزشکان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • معرفی کامل پزشک،  تخصص ها و تشریح سوابق دکتر
  • سیستم نوبت دهی آنلاین
  • پاسخ به سئولات متداول بیماران و بازدیدکنندگان
  • اطلاعات تماس با پزشک و نمایش کروکی و آدرس مطب بر روی نقشه
  • مشاوره آنلاین پزشکی در طراحی سایت پزشکان

و بسیاری امکانات دیگر که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

سیستم نوبت دهی اینترنتی

به جرات می توان گفت که سیستم نوبت دهی اینترنتی که در طراحی سایت پزشکان استفاده شده، کامل ترین سیستم رزرو نوبت بصورت آنلاین در کشور می باشد.

این سیستم برای سایت شخصی پزشکان، مراکز درمانی، کلینک های پزشکی و حتی بیمارستان ها قابل استفاده می باشد. سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده شده در سایت دمو (وب سایت نمونه) و عکس مقابل، نسخه کامل می باشد که امکان ساده سازی آن برای سایت شخصی پزشکان وجود دارد.
سیستم رزرو نوبت آنلاین
در زیر به تشریح سیستم رزرو نوبت با توجه به شماره های درج شده بر روی عکس مقابل می پردازیم:
1-online-apointment

انتخاب مکان، خدمت و پزشک

این بخش قابل استفاده برای بیمارستان ها و مراکز درمانیی که در مکان های مختلف، خدمات متنوعی ارئه می دهند، کاربرد دارد. با انتخاب مکان و خدمت توسط بیمار، فقط پزشکانی که آن خدمت را ارائه می دهند نمایش داده می شود. مکانها، خدمات و لیست پزشکان در بخش مدیریت قابل تعریف می باشد.
این بخش در وب سایت شخصی پزشکان قابل حذف می باشد.
1-online-apointment

انتخاب تاریخ رزرو نوبت

این تقویم براساس روزهای کاری پزشک که در مرحله قبل انتخاب شده، نمایش داده می شود. به این صورت که پزشک در بخش مدیریت، روزهای کاری خود را بر اساس مکان و خدمت های مختلف، در سیستم تعریف می نماید. بر اساس این تنظیمات، بیمار محدود به انتخاب آن روزها می باشد.
این تقویم کاملاً شمسی بوده و امکان رزرو نوبت در روزهای غیرفعال را به کاربر نمی دهد.
1-online-apointment

انتخاب ساعت براساس روز انتخاب شده

در این سیستم نوبت دهی اینترنتی ، پزشک قادر خواهد بود که ساعات کاری خود را در روزهای مختلف هفته در بخش مدیریت تعریف نماید. همچنین براساس هر یک از خدمات ارائه شده توسط پزشک، مدت زمان ویزیت نیز در سیستم از قبل تعریف می گردد.
لذا پس از انتخاب خدمت و روز، در این بخش، بازه های زمانی آزاد جهت انتخاب، به بیمار نمایش داده می شود که پس از ثبت نهایی، برای بیماران بعدی آن ساعت بخصوص از لیست بازه های زمانی حذف می گردد.
1-online-apointment

ثبت اطلاعات تماس بیمار

در آخرین بخش، بیمار اطلاعات تماس خود نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و تلفن خود را در سیستم ثبت می نماید.

سیستم پاسخ به سئوالات بیماران

سیستم پاسخ به سئوالات بیماران

سیستم پاسخ به پرسش های بیماران یکی از امکانات طراحی سایت برای پزشکان می باشد.

کلینیک دندانپزشکی تهران

طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی تهران

یکی از نمونه سایت های پزشکی طراحی شده توسط این شرکت، طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی تهران می باشد. کلینیک دندانپزشکی تهران که خدماتی نظیر ایمپلنت ، ارتودنسی ، لمینت دندان و غیره را ارائه می دهد، فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است. طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی تهران بصورت طراحی سایت  ریسپانسیو بوده و در طراحی آن از آخرین تکنولوژی های طراحی سایت استفاده شده است.

منبع:وب سایت وب ساز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.