طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی

گسترش استفاده از رسانه ها علاوه بر افزایش اطلاعات افراد و بهره مندی از فواید آن گاهی هم سبب بروز سوالات و نگرانی هایی مخصوصا در حیطه سلامت و پزشکی می شود. از طرفی پزشکان به عنوان متخصصان جامعه در حوزه پزشکی و درمان علاوه بر رسالتشان در امر درمان بیماران می توانند نقش موثری در آگاهی مردم در حیطه سلامت و بهداشت داشته باشند. با طراحی وب سایت برای پزشکان و مشاوره پزشکی علاوه بر امکان اطلاع رسانی علمی و تخصصی می توان از مزایای آمار بازدید بالا از وب سایت و تاثیر آن بر معرفی پزشک و تخصص او نیز بهره جست.

در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی طراحی بخشی جهت معرفی, تحصیلات و دوره های تخصصی گذرانده شده پزشک وجود دارد. همچنین بخشی با عنوان تقویم کاری و دربرگیرنده اطلاعات حضور پزشک در بیمارستان, مطب و دانشگاه در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی طراحی می شود.

بخش دیگری که در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی لحاظ می شود بخشی برای ثبت نام و عضویت, دریافت وقت و امکان پرداخت اینترتی حق ویزیت است. بخشی هم برای پرسش, پاسخ و دریافت مشاوره در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی راه اندازی می شود. راه اندازی این دو بخش در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی برای افرادی که بیشتر امور خود را با استفاده از اینترنت انجام می دهند جذاب است و با استقبال رو به رو خواهد شد.

وجود بخش مقالات علمی و پزشکی در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی می تواند بازدید بیشتر کاربران و افزایش مدت زمان حضور در وب سایت و سئوی بالا را در پی داشته باشد. علاوه بر این پیاده سازی بخش اخبار جهت اطلاع رسانی تازه های پزشکی و اخبار حوزه بهداشت و سلامت هم می تواند افزایش آمار بازدید را همراه داشته باشد.

بخش ارتباط با ما شامل اطلاعات تماس, ادرس و نقشه روی گوگل مپ هم حتما باید در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی قرار داشته باشد.

برخی صفحاتی که می توانند در طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی وجو داشته باشد:
۱- معرفی
۲- تقویم کاری
۳- ثبت نام, دریافت وقت, پرداخت اینترنتی
۴- پرسش و پاسخ و مشاوره
۵- مقالات
۶- اخبار
۷- ارتباط با ما

ایده های فراکارا در نت را از فراکارانت بخواهید. تماس بگیرید همراه شما خواهیم بود.

منبع:وب سایتkarait.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.