راهکارهایی برای جذب بیماران جدید از طریق تبلیغات اینترنتی

 

social-media

بیماران فضای مجازی را شما درمان کنید!

روی آوردن دندان‌پزشکان به تبلیغات اینترنتی، ۲ دلیل دارد. اول اینکه در حال حاضر، افراد به موتورهای جستجو مانند گوگل به عنوان یک منبع اطلاعاتی اطمینان می‌کنند. دوم اینکه بسیاری از آن‌ها، از طریق شبکه‌های اجتماعی، از دوستانشان می‌خواهند متخصصین مورد نیازشان را به آن‌ها معرفی کنند. بنابراین، ضروری است که شما هم دست به کار شوید و برای ساختن برند خود در دنیای مجازی و حقیقی وقت بگذارید.
حال بیایید راه‌های مختلف تبلیغات اینترنتی که می‌توانید از طریق آن‌ها بیماران بیشتری را به مطب خود بخوانیدو چگونگی حفظ بیماران موجود را با هم بررسی کنیم.

سایت بهینه داشته باشیدحال اگر شما یک سایت دارید، بدانید که گوگل به دنبال این است که موضوع آن چیست؟ بنابراین اگر پس از ماه‌ها، هنوز بر صفحه اول سایتتان عبارت «خوش آمدید.» یا «کلینیک دندان‌پزشکی…» نقش بسته باشد، نباید انتظار داشته باشید با افرادی که سایت خود را با آخرین اطلاعات دندان‌پزشکی به روز می‌کنند رقابت کنید. البته این طبیعی است، چون شما دندان‌پزشک هستید و بهینه‌سازی سایت را در دانشگاه نیاموخته‌اید، پس خوب است که در این مورد از کارشناسان مربوطه کمک بخواهید و مشاوره بازاریابی ویژه ی پزشکان ،مشاوره بازاریابی ویژه ی دندان پزشکان و..... با آنها داشته باشید.

اطلاعات سایتتان را تغذیه کنیدانسان ذاتاً تشنه دانستن است. مخصوصاً اگر پای موضوعات پیچیده‌ای مانند دندان‌پزشکی درمیان باشد. از آنجایی که افراد به‌ندرت وقت و تمایل خواندن متون طولانی علمی را دارند، خوب است که شما به شیوه‌ای قابل هضم این اطلاعات را به آن‌ها ارائه بدهید. برای این کار می‌توانید راهکارهای زیر را به کار ببندید:
۱.اینفوگرافیک
اینفوگرافیک‌ها، بیشترین حجم اطلاعات را در کمترین فضای ممکن برای افراد به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید بسیاری از اطلاعات دندان‌پزشکی را از این طریق به بازدیدکنندگان سایتتان ارائه بدهید و درضمن، این شیوه، راه بسیار خوبی برای افزایش دادن بازدیدکنندگان سایت شما است.
۲.ویدئو
به اشتراک گذاشتن ویدئو در یوتیوپ [و یا آپارات]، شیوه خوبی برای نشر دادن فعالیت‌های دندان‌پزشکی شما در فضای مجازی است. چرا که به این طریق، شما می‌توانید کارهای کلینیکی منحصر به فرد خود را به مخاطبین نشان بدهید. اگرچه این کار قدری وقت و انرژی از شما می‌گیرد، اما ترافیک مراجعات به سایتتان را بسیار زیاد خواهد کرد. استفاده از موضوعاتی که با کلمه «چگونه…» شروع می‌شوند، باعث می‌شود بازدید از ویدیوی شما افزایش یابد. همچنین قرار دادن ویدیو در سایت، به SEO کمک می‌کند.

بازدیدکنندگان محلی را جذب کنیداگر شما نام خود را در لیست کسب و کار محلی گوگل و Bing وارد نکرده‌اید، بدانید که این یک الزام است. خبر خوب این است که این سرویس‌ها، رایگان هستند و اطلاعاتی که شما در آن‌ها وارد می‌کنید، در جستجوی افراد بر روی نقشه به نمایش درمی‌آید. موضوع مهم دیگر، این است که در سایت خود ترتیبی اتخاذ کنید که اطلاعات تماس و آدرس ای‌میل افرادی که به سایت شما رجوع می‌کنند را جمع‌آوری کنید تا با آن‌ها در ارتباط باشید.

پول بدهید تا برنده شوید!آسان‌ترین راه برای اینکه در صفحات اول جستجوهای گوگل قرار بگیرید، این است که برای بهینه کردن سایت خود پول پرداخت کنید. مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شوند سایت شما بهینه شوند، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و انتخاب موقعیت جغرافیایی صحیح است. چرا که بیماران، پزشکانی که نزدیک به محل زندگی خود هستند را جستجو می‌کنند. در ضمن، برای مثال اگر شما یک ارتودنتیست هستید، نیاز به بیمارانی ندارید که عبارت جرم‌گیری را جستجو می‌کنند.
اگر خودتان نویسنده خوبی نیستید، از نویسندگان حرفه‌ای کمک بگیرید. این روزها بسیاری از افراد در اینترنت به دنبال اطلاعات علمی هستند و اگر این اطلاعات در سایت شما موجود باشد، احتمال جذب آن‌ها به مطبتان هم به وجود می‌آید.

شبکه‌های اجتماعی را به کار بگیرید
شبکه‌های اجتماعی در صورتی که در آن‌ها به دنبال این باشید که ببینید دیگران چه می‌کنند و چه اطلاعاتی انتشار می‌دهند، فقط وسیله‌ای برای اتلاف وقت هستند، اما اگر اطلاعات مربوط به حرفه خود را در این شبکه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید و امکانی برای پرسش و پاسخ با بیماران فراهم آورید، احتمال جذب بیماران جدید و جذب بیماران بیشتر به مطب را ایجاد کرده‌اید.

پروفایل منحصربه فرد داشته باشید
حتی اگر نمی‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید، حداقل اطمینان حاصل کنید نامی که در فیس‌بوک و توئیتر برای کلینیک خود انتخاب کرده‌اید، مشابه دندان‌پزشک دیگر نباشد تا این شانس خود را هم از دست ندهید.
منبع: dentistryiq

گرداوری:dandane.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.