طراحی وب سایت همیار سیستم

در جامعه بهداشتی-درمانی کنونی، برخورداری از یک وب سایت حرفه ای، امتیازی غیر قابل انکار برای پزشکان محسوب می شود. 
در حال حاضر بسیاری از کاربران برای تصمیم گیری و کسب اطلاعات بیشتر به صفحات وب در دنیای مجازی مراجعه می نمایند؛ در واقع اینترنت نقش مهمی را در جلب اعتماد بیماران و ایجاد یک کانال ارتباطی میان او و پزشک ایفا می کند. همیار افزار با طراحی  وب سایت اختصاصی پزشکان که حاصل تجربه، زیبایی شناسی و مفاهیم بازاریابی است، شما را به تجربه رقابت در دنیای پزشکان مجازی دعوت می نماید.
در همیار افزار، دانش و تجربه خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد محیطی کاربرپسند و برخورداری از امکانات مورد نیاز بیماران، شعار مشتری مداری را به تحقق برسانیم و بی شک طراحی گرافیک متناسب با تخصص هر پزشک نیز در این راستا گامی اساسی و غیر قابل انکار خواهد بود. در مرحله بعد، تخصص شما در میان وب سایت های مرتبط بررسی و مطالعه می شود و در این زمنیه پیشنهاداتی با هدف محتواسازی و بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جست (سئو)و ارائه خواهد شد.
هدف نهایی ما از ایجاد یک وب سایت، گذشته از آگاهی دادن به افراد جامعه، ورود بازدید کننده آنلاین به مطب و در اصطلاح تبدیل بازدید کننده بالقوه به بیمار درون مطب است که بی شک در این راستا در درجه اول محتوای مقالات شما و سپس مشاوره و پیشنهادات همکاران ما نقش کلیدی در این زمینه خواهند داشت. سرویس های ارائه شده در طراحی وب سایت همیار سیستم:

1-طراحی وب سایت سفارشی:
در این بسته، قالب وب سایت خط به خط متناسب با سلیقه و نظر شما طراحی خواهد شد. در این طراحی کاملا اختصاصی، مشاوران همیار افزار کنار شما هستند و در تمامی زمینه ها با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، همیار شما خواهند بود.

2-قالب آماده:
در این بسته، از سوی متخصصین تیم همیار افزار با توجه به نوع تخصص پزشک، چندین قالب آماده ارائه خواهد شد و در نهایت با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته های وی، قالب نهایی به کمک ماژول ها و قالب های آماده طراحی خواهد شدمنبع:وب سایت همیار سیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.